بررسی قانون خدمات کشوری در کمیسیون مشترک مجلس در اردیبهشت ۹۷

    کد خبر :242115

عضو شورای کانون‌های بازنشستگان کشوری استان تهران گفت: قانون خدمات کشوری، اردیبهشت سال آینده در کمیسیون مشترک مجلس بررسی می شود.

به گزارش ایسنا، فرامرز میرزایی مقدم در نشست اعضای شورای کانون های بازنشستگان کشوری استان تهران، افزود: ۱۰ نفر از کمیسیون اجتماعی به همراه ۱۳ نفر از دیگر کمیسیون های مجلس شورای اسلامی یک کمیسیون مشترک برای بررسی و رسیدگی به قانون مدیریت خدمات کشوری تشکیل داده اند.

وی بابیان اینکه مهمترین بخش مالی لایحه قانون خدمات کشوری، فصل دهم و بخش حقوق و مزایا است که مربوط به فصل بازنشستگی است، گفت: برای اصلاح این لایحه به توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیاز است تا پس از تصویب آن با تامین اعتبار لازم از سوی دولت اجرا شود.

مقدم تصریح کرد: اجرایی شدن لایحه قانون خدمات کشوری در سال ۹۷ منوط به تصویب آن در مجلس شورای اسلامی است که دولت می تواند آن را عطف به ماسبق کرده و سال آینده اجرایی کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،وی بیان کرد: قانون خدمات کشوری از سال ۱۳۸۶ تاکنون نزدیک به یک دهه بدون تغییر باقی مانده و تقریبا هر پنج سال یک بار تمدید شده است، این در حالی است که حقوق بازنشستگان متناسب با هزینه معیشت افزایش نیافته و کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید