بروید سلبریتی بیاورید!

    کد خبر :242006

تهیه‌کننده «رو به روی ماه» درباره دعوت از چهره‌ها برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی که در برنامه‌های نوروزی و تحویل سال شدت می‌گیرد، گفت: ما در تمام مناسبت‌ها از سلبریتی‌ها دعوت می‌کنیم و گویی نمی‌خواهیم برنامه‌هایی با مدل‌های دیگر تولید کنیم.
داوود آجرلو در ادامه مطلب بالا اظهار کرد: ما به طور کلی تصور می‌کنیم که سلبریتی‌ها می‌توانند جذابیت ایجاد کنند و این مساله از تنبلی ناشی می‌شود و به مدیران، برنامه‌سازان و مخاطبان ما بستگی دارد. آن‌ها تصور می‌کنند که با حضور سلبریتی‌ها جذابیت ایجاد خواهد شد و متأسفانه به برنامه‌های دیگری که این افراد حضور ندارند اهمیت داده نمی‌شود. بنابراین سازمان صداوسیما هم بودجه کمی را برای این برنامه‌ها کنار می‌گذارد و می‌گوید به دلیل اینکه برنامه شما جذابیت ندارد بروید و سلبریتی دعوت کنید؛ یعنی خود صداوسیما هم تقاضا می‌کند که ما سلبریتی‌ها را دعوت کنیم اما مگر چقدر گنجایش وجود دارد. ما در تمام مناسبت‌های مذهبی، علمی، طنز و … این افراد را دعوت می‌کنیم و نمی‌خواهیم برنامه‌هایی با مدل‌های دیگری را تولید کنیم.

تهیه‌کننده «رو به روی ماه» به برنامه‌های تحویل سال و حضور سلبریتی‌ها اشاره کرد و گفت: هر شبکه‌ای در تحویل سال افراد تکراری را به عنوان مهمان دعوت می‌کند و نمی‌دانم که آخر برنامه چه چیزی عاید بیننده خواهد شد.

آجرلو ادامه داد: هیچ فردی منکر این مساله نیست که چهره‌ها جذابیت ایجاد می‌کنند اما اگر طرح و برنامه‌ای داشته باشیم که سلبریتی‌ها در آن جا بگیرند، مطلوب است ولی ما هر طرحی را می‌خواهیم با سلبریتی جذاب کنیم و این مساله دامن‌گیر ماست. ما هم در برنامه‌مان دچار این چالش بودیم و به ما می‌گفتند که چهره‌ها کتاب بخوانند اما نظر ما این بود که آیا چهره‌ها لزوما کتاب را خوب و درست می‌توانند بخوانند؟ به نظرم به هر قیمتی چهره‌ها را به برنامه دعوت کردن موجب دردسر است.

او به محتوای ویژه‌ برنامه «رو به‌ روی ماه» در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ما در ایام نوروز مطابق با فضای عید به سراغ یکی از کتاب‌های حوزه‌ دفاع مقدس رفته‌ایم که روایتی طنز از ماجراهای جنگی دارد. کتابی که ما انتخاب کرده‌ایم «جنگ دوست‌داشتنی» نوشته سعید تاجیک است.

این تهیه‌کننده به زمان پخش ویژه برنامه نوروزی «رو به روی ماه» و محل ضبط آن اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ما از یکم تا ۱۳ فروردین‌ ماه ساعت ۲۳ از شبکه آموزش پخش می‌شود. ما دکور ویژه‌برنامه را تغییر داده‌ و در لوکیشن موزه دفاع مقدس برنامه را ضبط کرده‌ایم. همچنین در این لوکیشن از پنج مجری برای خواندن کتاب بهره برده‌ایم که آقایان هادی احمدی، بهروز مهدیار (بازیگران)، عمادالدین رجبیان، سجاد زین‌العابدین (مجری) و محسن نعمتی (خواننده و آهنگساز) هستند. سعید تاجیک نویسنده کتاب نیز بخش‌هایی از این کتاب را در برنامه خواهد خواند.

آجرلو اظهار کرد: همچنین ما با مخاطبان فعال‌مان در ارتباط بودیم و آن‌ها از ما می‌خواستند که کتابی را بخوانند. بنابراین ما در کانال تلگرامی خود فراخوانی به آن‌ها دادیم تا صفحاتی از کتاب «جنگ دوست‌داشتنی» را بخوانند و برای ما ارسال کنند و از بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کردیم که در اول برنامه خود پخش خواهیم کرد.

او در پایان با اشاره به بخش‌های دیگر برنامه نوروزی «رو به روی ماه» گفت: در بخش‌های میانی برنامه هم یک استاپ موشن‌هایی ساخته‌ایم و همچنین بخش‌هایی از فیلم‌های طنز دفاع مقدس را در برنامه خود پخش خواهیم کرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید