۵۷ میلیارد تومان تجهیزات به سیستم امداد و نجات تزریق خواهد شد

    کد خبر :241967

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ۲۵۰۰ ست تجهیزات، ۳۰ هزار البسه امدادگر هلال‌احمر و ۵۷ میلیارد تومان تجهیزات به سیستم امداد و نجات تزریق خواهد شد.

دکتر علی‌اصغر پیوندی در مراسم مانور نوروزی جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: حوادث و بحران‌ها جزئی از زندگی انسان‌ها شده است. پیشرفت علم، علیرغم همه کمک‌هایی که به زندگی بشر کرده است، همواره باعث بسیاری از حوادث نیز شده است که مستلزم این است که با رویکردهای مناسب، پاسخ مناسبی برای این حوادث در سراسر دنیا داشته باشیم.

وی افزود: کشور ما اقلیم زیبا و متفاوتی دارد، از بیش از ۴۰ حوادثی که در دنیا رخ می‌دهد، حدود ۳۰ حادثه در ایران امکان بروز دارد که می‌بایست اقدامات مناسبی برای پیشگیری و در زمان وقوع حادثه داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: باید توجه جدی به امدادگران داشته باشیم. جمعیت هلال‌احمر با برگزاری مانورهای متفاوت و تعامل با دیگر دستگاه‌ها، در صدد پاسخ مناسب به حوادث است؛ همچنین تمام امکانات و ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی، در اختیار مردم قرار خواهد داد.

پیوندی تصریح کرد: امروز ۲۵۰۰ ست تجهیزات، ۷۵ خودروی هیدرولیکی، ۳۰ هزار البسه امدادگران به همراه حدود ۵۷ میلیارد تومان تجهیزات به سیستم امداد و نجات تزریق خواهد شد.

به گزارش مهر، وی در پایان گفت: سال ۹۶، سال حادثه‌خیزی بود؛ زلزله، سیل، بهمن و … از جمله حوادثی بود که امسال تجربه کردیم و جمعیت هلال‌احمر توانست با تجاربی که در طول ۹۰ سال سابقه به دست آورده بود، پاسخ مناسبی به این حوادث بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید