«شاخ نبات» برای سومین بار در تالار وحدت

    کد خبر :24122

نمایش «شاخ نبات» برای سومین بار در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «شاخ نبات» به کارگردانی مهدی شمسایی از 29 خرداد ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این نمایش اولین بار در سال 89 به روی صحنه رفت و سال 93 در تالار وحدت بعد از 20 شب اجرا درحالیکه با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شده بود توقیف شد. حالا مهدی شمسایی 29 خرداد برای سومین بار این نمایش را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

شمسایی درباره علت اجرای مجدد این نمایش گفت:  اجرای این نمایش درست زمانی که تماشاگر خود را جذب کرده بود، متوقف شد. خیلی از مخاطبان و علاقه‌مندان درخواست اجرای مجدد نمایش «شاخه نبات» را داشتند و از طرف دیگر هم تالار وحدت پیشنهاد اجرای مجدد این اثر را داد.

اجرای جدید «شاخ نبات» نسبت به سال 93 تغییرات عمده‌ای در طراحی و اجرا خواهد داشت.

این نمایش برداشتی آزاد از منظومه عبید زاکانی و یک اثر کمدی موزیکال و عاشقانه است. در عین حال ارکستر بزرگ ۴۰ نفره‌ای، و 30 بازیگر نمایش را همراهی می‌کند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان : مهدى شمسایى، مدیر اجرایى: فرهاد قائمى مهدوى، دستیار یک کارگردان ومدیر برنامه‌ریز: سروش حسین‌جانى، منشى صحنه: ملینا بنى اسدى، گروه کارگردانى: ملینا بنى‌اسدى، علیرضا مظفرى، آهنگساز و رهبر ارکستر زنده: امیر زرشام‌فر، طراح حرکت: بهزاد جاودان‌فرد، طراح صحنه: شهرزاد جعفرى، طراح لباس: منیره ملکى، مدیر فرهنگی و مشاور رسانه: مریم نراقی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید