تیم ملی بانوان ایران با غلبه بر میزبان قهرمان شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷
    کد خبر :241142

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران با پیروزی مقابل تایلند به عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.

در ادامه رقابت‌های تورنمنت انتخابی بسکتبال با ویلچر آسیا، اقیانوسیه به منظور کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و در روز پایانی این مسابقات ملی‌پوشان کشورمان امروز برای دومین بار این بار در فینال مقابل تیم میزبان، تایلند، به میدان رفتند و با پیروزی ۴۳ بر۲۷ عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای کسب این عنوان از سد تیم‌های تایلند، هند، لائوس، کامبوج و افغانستان گذشتند و با ۶ برد پیاپی، ضمن کسب عنوان قهرمانی، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آوردند.

با توجه به اختصاص سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به ۴ تیم اول این مسابقات، ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج موفق شدند مجوز حضور در این بازی‌ها را بدست آورند.

دیدار رده‌بندی نیز بین تیم‌های افغانستان و کامبوج برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت (خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز (یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور (اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری و ثریا نوری (زنجان) در این مسابقات حضور یافته است.

بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی‌پوشان است. مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد.کاروان اعزامی کشورمان بامداد سه‌شنبه، ۲۲ اسفند ماه به میهن بازمی‌گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید