“شهرزاد 3” را از دست ندهید/اتفاقات غیرقابل پیش بینی در سریال پرطرفدار

    کد خبر :241123

بازیگر سریال “شهرزاد” گفت: در قسمت قبلی شخصیت “هاشم دماوندی” با بازی مهدی سلطانی کشته شد که برای بسیاری از جمله خودم متاثر کننده بود. من به تماشاگران نوید می دهم ادامه شهرزاد ۳ بسیار پر افت و خیز و غیر قابل پیش بینی است.
رامین ناصر نصیر بازیگر سینما، تئاتر و‌ تلویزیون در خصوص پایان فیلمبرداری سریال شهرزاد ۳ گفت: خوشبختانه فیلمبرداری سریال شهرزاد در اوج برنامه ریزی و آرامش به پایان رسید و امیدوارم نتیجه تلاش چند صد نفر مورد رضایت مردم واقع شود.

وی فصل سوم شهرزاد را فصلی سخت خواند و افزود: هر سریالی در ابتدا و فصل اول آن به واسطه رسیدن به نقش برای هر بازیگری سخت است اما فصل سوم شهرزاد به واسطه پررنگ شدن نقشم چالش برانگیز تر شده بود.

بازیگر سریال افسانه هزارداستان درباره ادامه فصل سوم شهرزاد تصریح کرد: در قسمت قبلی شخصیت “هاشم دماوندی” با بازی مهدی سلطانی کشته شد که برای بسیاری از جمله خودم متاثر کننده بود. من به تماشاگران نوید می دهم ادامه شهرزاد ۳ بسیار پر افت و خیز و غیر قابل پیش بینی است.

بازیگر سریال “قهوه تلخ” در مورد همکاری با مهدی سلطانی اضافه کرد: من برای نخستین بار با مهدی سلطانی همبازی شدم. شخصیت هاشم در شهرزاد بسیار پیچیده و جالب بود چون از یک‌سو گانگستر بوده و از سوی دیگر کاراکتری دوست داشتنی را ایفا می کرد. شخصیتی که مردم حتی از مرگش ناراحت شدند.

وی درباره حذف شخصیت هاشم از شهرزاد سه تاکید کرد: من از کامنت ها و نظراتی که مردم در فضای مجازی نوشته اند متوجه شدم که شخصیت وی به شدت محبوب بوده و هنوز یک‌قسمت نگذشته جای خالی اش را احساس کرده اند اما همه مطمئن باشند که این حذف در راستای داستان بوده و هنوز شهرزاد تمام نشده است.

ناصرنصیر ترک یک شخصیت از سریال را اتفاقی سخت برای سایر بازیگران خواند و خاطرنشان کرد: برای ما بازیگران هم‌، نبود بازیگر روبرو و در شرایطی حذف وی بسیار سخت است. به عنوان مثال من هنوز هم جای خالی محمود پاک‌نیت را در سریال احساس می کنم زیرا بازی زیادی با او داشتم. کشته شدن شخصیت هاشم هم در قسمت قبل شهرزاد بدون شک جای خالی بزرگی در میان سایر بازیگران ایجاد خواهد کرد. ما هم همچون مردم شخصیت هاشم را دوست داشتیم و به همین دلیل از نبودش متاثر شدیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید