کریمویی: از مدیریت پدیده استعفا کردم و منتظر تصمیم مسئولان هستم/ پراهیچ 144 هزار یورو طلبکار است

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸
    کد خبر :241051

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: از مدیریت باشگاه استعفا کردم چون هیچ ورودی مالی در باشگاه وجود ندارد و کار کردن در این شرایط بسیار دشوار است.

حمیدرضا کریمویی در خصوص استعفایش از مدیریت باشگاه پدیده و مسائل جاری این باشگاه صحبت‌های زیر را انجام داد.

ظاهراً استعفا داده‌اید و منتظر روشن شدن تکلیف‌تان هستید.

– همین‌طور است. هفته گذشته استعفا کردم و منتظر هستم تا تعیین تکلیف شوم، البته در این زمینه جلسات متعددی در شرکت پدیده مادر برگزار شده ولی هنوز چیزی به من اعلام نکرده‌اند.

فارس:‌ دلیل استعفای شما همان مشکلات مالی است؟

– طبعاً باشگاه روی مسائل مالی می‌چرخد و وقتی یک باشگاه با بازیکنی قرارداد امضا می‌کند، باید به آن متعهد باشد. شما می‌بینید که احکام صادره توسط فیفا مرتب به باشگاه‌ها ارسال می‌شود و ما هم در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام دادیم و حتی از طریق اسپانسر در یک سال گذشته کار را پیش بردیم، اما از یک جایی به بعد دیگر این اتفاق برای باشگاه خوب نیست، به‌طور‌مثال ما برای جلوگیری از کسر امتیاز در پرونده پراهیچ کاری انجام دهیم یا از طرف دیگر در مورد قراردادهای بازیکنان که انصافاً به ما کمک کردند، پاسخگو باشیم، اما متأسفانه هیچ ورودی مالی نداشتیم و به همین دلیل دچار مشکل شدیم. چندین بار هم موضوع را با مدیران بالادست در میان گذاشتیم، ولی چیزی حل نشد. از آنجاکه پیش خودم فکر کردم شاید مباحث شخصی شده و یا شاید من نمی‌توانم کاری انجام دهم، به همین علت استعفا کردم.

ماجرای کسر ۶ امتیاز چیست؟ ظاهراً پرونده پراهیچ هنوز آن‌قدر جدی نیست.

– در کمیته تعیین وضعیت رأی صادر شده و به کمیته انضباطی فیفا هم ارسال شده، همان‌طور که شما گفتید رأی به دستمان نرسیده که امتیازی از ما کسر می‌شود، اما چون پول پراهیچ را ندادیم، در هر صورت باید منتظر باشیم تا رأی به دستمان برسد.

این بازیکن چقدر از پدیده طلب دارد؟

– ۱۴۴ هزار یورو از ما طلبکار است و باید این رقم را به او پرداخت کنیم.

ظاهراً چک‌هایی هم که به بازیکنان داده بودید، پاس نشده است.

– بله! چک‌ها پاس نشده، ولی بازیکنان در حال تمرین کردن هستند و کارشان را از روز پنجشنبه آغاز کرده‌اند. آنها شرایط خوبی دارند و به تیمشان هم متعصب‌اند. ما به بازیکنانی که از سال گذشته با ما قرارداد داشتند، ۵ الی ۱۵ درصد و به امسالی‌ها ۳۰ تا ۴۵ درصد پول داده‌ایم.

در نهایت تکلیف چیست؟

– امیدوارم در این یکی،‌ دو روز تعیین تکلیف کنند ولی خواهش من از مدیران استان این است که به موضوع ورود کنند، چون پدیده فقط مرتبط به شرکت پدیده نیست و با شرایطی که مشکی‌پوشان دارند، اگر هر دو تیم از لیگ برتر خارج شوند، دیگر تیمی در مشهد در لیگ برتر حاضر نخواهد بود و هیچ کدام از جوانان مستعد این استان نمی‌توانند پیشرفت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید