ترکیب تیم تکواندو اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۳۵
    کد خبر :241025

پس از برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های درون اردویی تیم‌ ملی نوجوانان پسر و با اعلام کادرفنی، ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی جهان اعلام شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های درون اردویی تیم‌ملی نوجوانان پسر و با اعلام کادرفنی در نهایت اعضای تیم‌ملی کشورمان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان 2018 مشخص شدند.

بر همین اساس حامد اصغری در وزن 63- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم و محمد خانی در وزن 73+ کیلوگرم نفرات شرکت کننده در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان هستند.

حسین لطفی در وزن 45- کیلوگرم، آرین آرش در وزن 48- کیلوگرم، امیر ولی‌پور در وزن 51- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 55- کیلوگرم، حامد اصغری در وزن 59- کیلوگرم، عرفان مرادی در وزن 63- کیلوگرم، محمد مهدی عمادی در وزن 68- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم، محمدعلی خسروی در وزن 78- کیلوگرم و نیما مهرعلی در وزن 78+ کیلوگرم اعضای تیم‌ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند.

نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 با هدایت محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان زیر نظر وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

گفتنی است؛ مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک جوانان و دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان 2018 فروردین‌ماه و به میزبانی تونس برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید