امکان تماشا و گشت‌زنی در دیزنی‌لند با گوگل مپ

    کد خبر :239874

گوگل به‌تازگی امکان تماشای ۱۱ دیزنی لند زیبا و توریستی را به سرویس گوگل مپ افزوده تا کاربران با استفاده از فناوری واقعیت مجازی بتوانند در این مکان‌ها قدم بزنند و از تماشای آن لذت ببرند.

به گزارش بازتاب به نقل از وب سایت The verge، شاید افراد باشند که علاقه زیادی به رفتن و تماشا کردن دیزنی لندهای معروف و بزرگ جهان دارند اما متاسفانه از آنجایی که هزینه سفرهای خارجی و رفتن به چنین جاذبه‌های دیدنی و توریستی بسیار بالا رفته، قادر نخواهند بود به یکی از آرزوهای دوران کودکی خود جامه عمل بپوشانند.

اما گوگل به فکر این دسته از افراد علاقمند هم بوده و به تازگی اعلام کرده است که سرویس آنلاین گوگل مپ (نقشه گوگل) این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با استفاده از فناوری واقعیت مجازی VR از راه دور و در خانه به قدم زدن در دیزنی لندهای واقع در کالیفرنیا و اورلاندو ایالات متحده آمریکا و تماشای آنچه که در انیمیشن‌ها و کارتون‌های دوران کودکی دیده‌اند، بپردازند.

گوگل همچنین اعلام کرده است که امکان تماشا و قدم زدن در ۱۱ دیزنی لند را برای کاربرانش فراهم کرده است تا آنها دقیقا همانند یک توریست و گردشگر در خیابان‌ها، کوه‌ها، مغازه‌ها و جنگل‌های طراحی شده کارتونی راه بروند و شخصیت‌های کارتونی، فیلمی و همچنین عروسک‌های مورد علاقه خود را از نزدیک مشاهده کنند.

دوربین‌های واقعیت مجازی گوگل مپ به قدری قوی و باکیفیت است که شما پس از اندکی گشت‌زنی در دیزنی لند تصور می‌کنید که حقیقتا در آنجا بوده‌اید و همه جای آن محل را از نزدیک تماشا کرده‌اید.

پارک‌های تفریحی دیزنی‌لند (Disneyland Park) نام شهر بازی‌هایی است که شرکت والت دیزنی مالک آنهاست و در شهرهای مختلفی در جهان همچون کالیفرنیای آمریکا امکان گشت‌زنی برای علاقمندان به فیلم‌ها و انیمیشن‌های کارتونی را فراهم می‌کند. از دیگر دیزنی لندهای مشهور جهان می‌توان به دیزنی لند پاریس فرانسه و شانگهای در چین اشاره کرد.

این کار تنها مستلزم یک رایانه یا گوشی هوشمند است که با کیلک کردن برروی لینک‌های زیر می‌توان مستقیما به دیزنی‌لندهای مربوطه سر زد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید