چینی‌ها ظرف ۵ دقیقه موجودی اولیه نوکیا ۷ پلاس را تمام کردند!

    کد خبر :239871

همان‌گونه که در جریان هستید، اچ‌ام‌دی گلوبال مدتی قبل در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ از گوشی‌های جدیدی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها نوکیا ۷ پلاس است. گجتی مدرن و در عین حال قدرتمند که در رده میان‌رده‌های پرقدرت قرار می‌گیرد.

صبح دیروز و از راس ساعت ۱۰:۰۷ صبح این امکان برای تمام کاربران چینی فراهم شد که این دیوایس را به صورت اینترنتی پیش‌خرید کنند. تنها ۵ دقیقه زمان نیاز بود تا کل موجودی اولیه نوکیا ۷ پلاس در چین پایان یابد. این امر نشان دهنده علاقه چینی‌ها به فرامیان‌رده نوکیا بوده و نمایان می‌کند که فنلاندی‌ها روند مثبتی را در پیش گرفته‌اند.

برای نسخه پایه که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است، قیمت ۲۴۰ دلار و برای نسخه دوم که از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است برچسب ۳۱۸ دلاری تعیین شده است. البته این پایان کار نبوده و پیش‌فروش دوم نوکیا ۷ پلاس نیز از پنج شنبه هفته آینده و باز هم راس ساعت ۱۰:۰۷ صبح آغاز خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود موجودی سری دوم نیز به همین ترتیب و تنها در چند دقیقه پایان یابد.

البته نه خود اچ‌ام‌دی و نه هیچ فروشگاهی رقم دقیق دستگاه‌های در نظر گرفته شده برای هر یک از پیش‌فروش‌ها را اعلام نخواهند کرد. کاربران دیگر کشورها نیز باید حداقل تا ماه آینده میلادی صبر کنند. بد نیست بدانید که قیمت تعیین شده برای نوکیا ۷ پلاس در اروپا برابر با ۴۰۰ یورو خواهد بود. به علاوه، انتظارها بر این است که نسخه قوی‌تر با ۶ گیگابایت رم تنها در چین عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید