هدست های واقعیت مجازی آکیلس ریفت در سراسر جهان از کار افتادند

    کد خبر :239858

از شب گذشته، مردم سراسر جهان قادر به استفاده از هدست های واقعیت مجازی آکیلس ریفت خود نبودند. بنابر پست های ایجاد شده در فروم پشتیبانی آکیلس، کاربران هنگام استفاده از این هدست ها با ارور عدم دسترسی به سرویس ران‌تایم آکیلس مواجه می شوند.

بعد از شکایت کاربران، یکی از سخنگویان آکیلس سریعاً از بروز این مشکل ابراز آگاهی کرد و گفت که تیم آکیلس مشغول شناسایی مشکل و فراهم آوری دسترسی دوباره به نرم افزار ریفت است. اگرچه در ابتدا مشخص نبود چه مسئله ای باعث بروز این مشکل شده، آکیلس مدتی بعد اعلام کرد که همه چیز به باطل شدن جواز امنیتی ریفت مربوط می شود.

آکیلس توضیح می دهد که برای مقاصد امنیتی، از جوازی مخصوص استفاده می کند تا مطمئن شود نرم افزاری که به دست کاربران رسیده توسط خود این کمپانی توسعه یافته است. این جواز حالا منقضی شده و آکیلس به دنبال راهی برای برطرف سازی مشکل است؛ هرچند که ظاهراً ابطال جواز امنیتی، مشکلاتی در روند رایج ارائه به روزرسانی ها ایجاد کرده است.

کمپانی زیرمجموعه فیسبوک تا به این لحظه تاریخ دقیقی برای انتشار به روزرسانی خود تعیین نکرده و مشخص نیست کاربران تا چه زمانی از غرق شدن در جهان های مجازی محروم خواهند بود اما در صورتی که آکیلس قادر به برطرف سازی مشکل باشد، این پست به روزرسانی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید