هواوی پی 20 به دوربین سه‌گانه با چینش افقی مجهز شده است

    کد خبر :239808

هواوی تیزر رسمی جدیدی برای گوشی‌های پرچم‌دار پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو منتشر کرده است که چینش دوربین اصلی را به نمایش می‌گذارد.

هواوی آماده می‌شود تا گوشی‌های پی 20، پی ۲۰ پرو و پی ۲۰ لایت را در یک مراسم خبری در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) در پاریس معرفی کند. پرچم‌داران جدید هواوی تنها محصولاتی با مشخصات خیره‌کننده نخواهند بود و قابلیت‌های نوآورانه‌ای را به همراه دارند؛ از جمله شایعات موجود پیرامون جانشین پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، می‌توان به عرضه آن‌ها با سه دوربین در پنل پشتی اشاره کرد.

شرکت هواوی در جدیدترین تیزر ویدیویی خود، تأیید کرده است که چینش سنسورها در دوربین اصلی به صورت افقی خواهد بود؛ این در حالی است که پیش‌تر، تصاویری رندر به‌دست آمده به عرضه پرچم‌داران 2018 هواوی با دوربین دوگانه یا سه دوربین با چینش عمودی اشاره داشت. هواوی همچنین مجدداً از شعار تجاری «See mooore with AI» استفاده کرده که حرف «O» سه‌بار در آن تکرار شده است و سه دایره نیز در پس‌زمینه تیزر دیده می‌شود؛ این موضوع می‌تواند به عرضه حداقل یک گوشی از سری «پی ۲۰» با سه دوربین اشاره داشته باشد. همچنین با توجه به استفاده از کلمه AI، هر دو پرچم‌دار جدید هواوی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهند برد و هوش مصنوعی، عملکرد دوربین را بهبود می‌دهد.

مدتی پیش اعلام شده بود که تنها نسخه «پرو» به سه دوربین در قاب پشتی مجهز خواهد شد؛ این مدل از ترکیب سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی رنگی، ۱۶ مگاپیکسلی سیاه و سفید و ۱۶ مگاپیکسلی تله‎فوتو برای دوربین اصلی خود بهره می‌گیرد. مدل استاندارد، به دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ ضمن اینکه مدل لایت نیز از دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی پرچم‌داران جدید هواوی از لنزهای ساخت لایکا استفاده می‌کند و توسط این شرکت آلمانی، بهینه شده است؛ باید اشاره کرد که دوربین میت ۱۰ و پی ۱۰ نیز توسط این شرکت بهبود یافته است.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو به ترتیب به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی و ۶.۰ اینچی مجهز خواهند شد؛ از آنجایی‌که مدل پرو از قابلیت «AOD» برخوردار است، انتظار داریم پنل صفحه‌نمایش آن از نوع اولد باشد. گمان می‌رود شرکت چینی برای تأمین پنل‌های اولد مورد نیاز با BOE وارد همکاری شده باشد. پیش‌تر اعلام شده بود جانشین پی ۱۰ پلاس از یک باتری غول‌آسای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد؛ نسل جدید پی ۱۰ نیز به یک باتری ۳۳۲۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.

از جمله ویژگی‌های جالب‌توجه پرچم‌داران پی ۲۰ هواوی، آن است که تمامی اعضای جدید سری «پی» بریدگی در بالای نمایشگر خود دارند؛ با این وجود، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را نیز حفظ کرده‌اند. مدل پی ۲۰ به حسگر اثر انگشت در پنل جلوی گوشی و دکمه‌ی فیزیکی هوم مجهز شده است و مدل «پرو» و «لایت» از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی بهره می‌گیرد. از دیگر اطلاعات ارائه‌شده پیرامون پرچم‎داران هواوی، می‌توان به عرضه آن‌ها با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید اوریو و رام EMUI 8.1 اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید