کیلینی: شانس با تیمی یار است که شجاع باشد/تیم ریشه دار و با تاریخ در نهایت برنده است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۴۵
    کد خبر :239553

مدافع ایتالیایی یووه پس از پیروزی مقابل تاتنهام گفت: بازی سختی بود. ما در نیمه اول رنج بردیم اما به شانسان ایمان داشتیم.

تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی میهمان تاتنهام بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ راهی مرحله بعد شد تا شاگردان پوچیتینو حذف شوند.

کیلینی، مدافع تنومند یوونتوس پس از این بازی در مصاحبه با شبکه مدیاست ایتالیا گفت: بازی سختی بود. ما در نیمه اول رنج بردیم اما به شانسان ایمان داشتیم. خواستیم تا از فرصت مان برای ماندن در این رقابت ها استفاده کنیم. یقین داشتیم که در نیمه دوم بازی در ایجاد فرصت ها موفق خواهیم شد. شانس عامل مهمی است که به همراه افراد شجاع است.

وی افزود: تاتنهام تیم بزرگی است. این تیم فقط حس و حال قهرمانی در مسابقات ندارد. همچنین تجربه چنین بازی هایی را ندارد. ما به شایستگی آنها را پشت سر گذاشتیم. این اتفاق برای رئال مادرید با پاری سن ژرمن نیز افتاد. در آن بازی تیم فرانسوی مالک توپ و میدان بود ولی در نهایت تیم ریشه دار و با سابقه برنده شد.

به گزارش فارس، مدافع تیم ملی ایتالیا در پایان گفت: این اعتماد به نفس ما در سطح اروپا قبلا وجود نداشت اما سال به سال پیشرفت کردیم تا به این جایگاه رسیدیم. آنچه که در سال گذشته برای ما اتفاق افتاد به ما این اجازه را می دهد که به خودمان بیشتر احترام بگذاریم. در شرایط کنونی ما ایمان داریم که به قهرمانی این جام خواهیم رسید. شکست دادن ما از سوی هر تیمی سخت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید