پیش فروش گلکسی اس 9 پایین تر از پیش‌بینی‌های اولیه است

    کد خبر :239304

پس از آغاز پیش فروش جهانی گلکسی اس ۹، اولین گزارش‌ها حاکی از میزان استقبال، کمتر از انتظارات اولیه است.

چند روزی است که سامسونگ پیش فروش پرچمداران جدید خود، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را آغاز کرده است. پیش‌بینی‌های اولیه نشان از این داشت که پیش فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از فروش نسل پیش بیشتر خواهد بود، حال آنکه آمارهای منتشر شده روایت متفاوتی دارند. براساس اطلاعات ارائه شده میزان فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس پایین از پیش‌بینی‌ها و پایین‌تر از میزان پیش‌فروش نسل پیشین یا گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است.

براساس آمارهای ارائه شده پیش‌فروش گلکسی اس ۹ برابر یا کمی پایین‌تر از پیش فروش نسل پیش یا همان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است. با این حال منابع نزدیک به سامسونگ مدعی شده‌اند پیش فروش گلکسی اس ۹ مشابه نسل پیشین این گوشی هوشمند است. منبع مورد نظر به این نکته اشاره کرده که آغاز پیش فروش دقیقا دو روز پس از رونمایی باعث شده تا پیش فروش پایین‌تر از انتظارات اولیه باشد. پیش فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ۸ روز پس از معرفی این گوشی‌های هوشمند آغاز شد.

یکی از منابع اطلاعاتی در اپراتورهای مخابراتی اعلام کرده که استقبال از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به موجب اینکه این گوشی از نظر ظاهری به نسل پیشین شبیه‌تر است، پایین گزارش شده است. گلکسی اس ۹ با ظاهری مشابه نسل پیش راهی بازار شده و تغییرات تنها در ویژگی‌ها و مشخصات فنی اعمال شده است.

سامسونگ هنوز اطلاعات و آمارهای رسمی در رابطه با فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را ارائه نکرده است. کمپانی کره‌ای در پیش‌بینی‌های اولیه خود اعلام کرده که انتظار دارد تا فروش بالاتری را در مقایسه با نسل گذشته تجربه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید