واکنش شهردار تهران به اجرای زنان و رقص در مراسم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴
    کد خبر :239124

شهردار تهران در واکنش به انتقادها از فیلمی که از اجرای موسیقی زنان منتشر شده، از برگزارکنندگان مراسم زیر نظر شهرداری، انتقاد کرده و گفته باید “شئونات اسلامی” رعایت شود.

محمدعلی نجفی، شهردار تهران، امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند، در اطلاعیه‌ای به معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دستور داده که در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری “دقت لازم را داشته باشند.”

دیروز، شهرداری تهران مراسمی را با عنوان “همایش بزرگ بانوان شاغل شهرداری” در برج میلاد تهران برگزار کرد که آقای نجفی هم در آن حضور داشت و سخنرانی کرد.

بعضی از خبرنگاران و چهره‌های منتقد دولت، با انتشار فیلمی از آن همایش، از حضور آقای نجفی در مراسم انتقاد کردند.

بر اساس فیلمی که منتشر شده، یک گروه موسیقی متشکل از نوازندگان زن هم‌خوانی می‌کنند و شماری دیگر که به نظر می‌آید دختران کم سن هستند، روی سن می‌رقصند.

به گفته منتقدان شهرداری تهران، آقای نجفی هنگام اجرای موسیقی در مراسم حضور داشته است.

بر اساس فیلم منتشر شده نوازندگان زن در ردیف پشت روی صندلی نشسته و برنامه اجرا می‌کنند و گروهی از دختران ظاهرا خردسال مشغول رقص هستند

آقای نجفی در دستور خود به نهادهای زیرنظر خود نوشته است: ما معتقد نیستیم که اسلام دین عزا است، اسلام دین شادی، نشاط و زندگی است اما باید شئونات و چارچوب‌ها در شادی هم رعایت شود و این خود یک هنر است و همه همکارانم موظف هستند در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری نسبت به این مهم دقت لازم را داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید