“فرزاد حسنی” ؛ مجری اختتامیه جشنواره جام جم؟

    کد خبر :238683

فرزاد حسنی در چهارمین شب از برنامه تلویزیونی جشنواره جام جم از احتمال اجرای خود در مراسم اختتامیه این جشنواره خبر داد.
چهارمین شب از برنامه تلویزیونی جشنواره جام جم، با حضور جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما و دبیر بخش مسابقه جشنواره جام جم به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

بنابر این گزارش، فرزاد حسنی به عنوان مجری این برنامه هر شب در بخشی از برنامه به توضیح درباره جشنواره می پردازد و امشب زمانی که همه منتظر اعلام مجری برنامه اختتامیه جشنواره جام جم بودند، از احتمال اجرای خود در مراسم اختتامیه گفت و به تمدید جشنواره تلویزیونی جام جم اشاره کرد.

همچنین عبدالملکی با اشاره به اجرای دو مسابقه قرآنی در شبکه قرآن گفت: شبکه قرآن و دو برنامه «اسرا» و «بشارت» برای ابداع و تولید برنامه‌ای متفاوت در اختتامیه جشنواره مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند.

دبیر بخش مسابقه جشنواره جام جم با اشاره به جایگاه مسابقات تلویزیونی در جذب مخاطب گفت: در چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم یکی از بخش هایی که مورد توجه مسئولان بود، مسابقات تلویزیونی است که در دو بخش استودیویی و میدانی در سه مرحله داوری می شوند و در کل ۶ جایزه به خود اختصاص می دهد. همچنین ما دو بخش ویژه برای دو مسابقه در نظر گرفته‌ایم.

عبدالملکی در ادامه با اعلام دوباره اسامی کاندیدای بخش مسابقه میدانی و استودیویی به اجرای ویژه دو مسابقه «بشارت» و «اسرا» از شبکه قرآن اشاره کرد.

وی همچنین درخصوص مسابقات تلویزیونی شبکه سه در ایام نوروز گفت: همیشه طیف سنین جوان خواستار مسابقات است. به همین منظور شبکه سه سیما برای ایام نوروز سه مسابقه «زمانی برای خندیدن»، «جادوی صدا» و «مردان آهنین» را به روی آنتن می برد. البته یک هفته از پخش برنامه «زمانی برای خندیدن» می گذرد و این برنامه تا ۲۵ فروردین به روی آنتن می رود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید