اوجاقی: درباره فوتبال صحبت نکنم، بهتر است/خواسته‌های کی‌روش از من را از او بپرسید

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۷:۴۱
    کد خبر :237770

سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان گفت: در خصوص فوتبال چیزی نمی‌توانم بگویم چون مختصات آن را نمی‌دانم و در خصوص خواسته‌های کی‌روش از من هم می‌توانید از خود کی‌روش بپرسید اگر من در خصوص فوتبال صحبت نکنم بهتر است.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو کشور گفت: مسئولین دانشگاه مدال‌آوران مسابقات یونیورسیاد را به دور هم جمع کردند. این کار بسیار قشنگی بود که باعث دلگرمی دانشجویان می‌شود و تسهیلات تحصیلی که در اختیارشان قرار دادند خیلی خوب بود که جا دارد تشکر کنم از مسئولین و دست‌اندرکاران که توانستند این کار و این مراسم را به خوبی انجام دهند. مسابقات بخشی از کار بود و این مراسم و قدردانی از مدال‌آوران بخش مهم‌تری از ماجرا بود که باعث شد همه بچه‌ها خوشحال شوند.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی ووشو تأکید کرد: اردوهای تیم ملی ووشو از اواخر فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان در خصوص هدف‌گذاری فدراسیون ووشو در خصوص مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی اندونزی عنوان کرد: ما نمی‌توانیم بگویم که چند مدال در بازی‌های آسیایی کسب می‌کنیم به خاطر اینکه تغییراتی در مسابقات ووشو به وجود آمده است ما یک وزن ۷۵ کیلوگرم داشتیم که آن را از مسابقات حذف کرده‌اند ما در این وزن همیشه فینالیست بودیم یا طلا می‌گرفتیم و یا نقره که متأسفانه این وزن از مسابقات حذف شده است و باید ببینیم شرایط در مسابقات به چه صورت خواهد شد.

به گزارش فارس اوجاقی در خصوص حضورش در کنار کی‌روش و در تیم ملی فوتبال هم افزود: در خصوص فوتبال چیزی نمی‌توانم بگویم چون مختصات آن را نمی‌دانم و در خصوص خواسته‌های کی‌روش از من هم می‌توانید از خود کی‌روش بپرسید اگر من در خصوص فوتبال صحبت نکنم بهتر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید