انتظار واردکنندگان خودرو از دولت، ثبات قوانین است

    کد خبر :236868

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: ای کاش این حکم بعد از صدور لازم‌الاجرا می‌شد و دولت هم به وزارتخانه ابلاغ می‌کرد که اجرا شود. ولی متاسفانه در بدترین زمان به لحاظ بازار خودرو به این موضوع ورود کرد و حکمی را صادر کرده که متاسفانه دولت هم آن را ابلاغ نمی‌کند.

رای دیوان قریب به یک ماه است که صادر شده است. اما متاسفانه دیوان زمان مناسبی وارد موضوع نشد و بازار شب عید همه واردکنندگان خودرو را تحت الشعاع خود قرار داد. ای کاش این حکم بعد از صدور لازم‌الاجرا می‌شد و دولت هم به وزارتخانه ابلاغ می‌کرد که اجرا شود. ولی متاسفانه در بدترین زمان به لحاظ بازار خودرو به این موضوع ورود کرد و حکمی را صادر کرده که متاسفانه دولت هم آن را ابلاغ نمی‌کند. وزارتخانه هم تابع هیئت دولت است و با توجه به اینکه دستورالعمل در هیئت دولت مصوب شده، هیئت دولت باید این را ابلاغ کند. بنابراین ما سردرگم ماند‌ه‌ایم و مردم هم مستأصل از خرید هستند. ولی در مجموع خبر‌هایی که به ما رسیده حاکی از این است که این تعرفه‌‌ها را دولت به هر فشاری که شده تثبیت می‌کند و سعی هم دارد که رای را به نفع خود تمام کند.

به نوشته مردم سالاری ،حالا جالب اینجاست که مجلس هم به این موضوع ورود کرده و می‌خواهد آن را برگرداند که باز این یک تناقض است که در بودجه تصویب می‌کنند و حالا دوباره می‌خواهند برگردانند. البته با توجه به اینکه بودجه را براساس تعرفه‌‌های قبلی بسته‌اند می‌توانیم امیدوار باشیم که مجلس بتواند در این زمینه حرکتی انجام دهد. اما متاسفانه در شرایط فعلی ما شاهد این هستیم که دیوان حکم صادر می‌کند و دولت هم اجرا نمی‌کند. یاد دولت قبل افتادم که مجلس قانونی را تصویب می‌کرد اما دولت وقت اجرا نمی‌کرد. گویا دولت فعلی هم که داعیه قانونگذاری و تعامل و قانون‌گرایی دارد به همان روش حرکت می‌کند و این جای سوال دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید