برنامه‌های لیالی قدر آستان حضرت معصومه(س) اعلام شد

    کد خبر :23686

آستان مقدسه حضرت معصومه(س) برنامه‌های لیالی قدر آن آستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا برنامه‌ لیالی قدر آستان حضرت مصعومه(س) در سراسر حرم مقدسه، صحن‌ها، رواق‌ها و شبستان‌ها از ساعت 22 الی 2/30 دقیقه بامداد هر شب برگزار می‌شود. برنامه این شب‌های نورانی در جدول پیوست قابل دریافت است.

به گزارش تسنیم، امسال در طول ماه مبارک رمضان در ساعات اوج حضور زائران و نمازگذاران ایستگاه‌های راهنمایی زائر در محل‌های تردد، فعال خواهند بود و به راهنمایی زائرین خواهند پرداخت که محل‌های ایستگاه‌های زائر به این شرح است: بلوار بهار، جنب درب 17؛ صحن جامع فاطمی، جنب فروشگاه کتاب آستان مقدس میدان آستانه، بین درب 1 و 2.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اعلام اینکه آن آستان مقدسه پذیرای هدایا و نذورات در ایام ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آمادگی خود را جهت دریافت هدایا و نذورات نقدی و غیر نقدی تمامی مشتاقان در مورد مشارکت زائرین و مجاورین این حرم کبریایی برای برپایی سفره‌های افطار و انجام امور قرآنی  در ماه مبارک رمضان  اعلام  می دارد. دریافت نذورات به صورت حضوری با مراجعه به  کلیه دفاتر هدایا و نذورات آستان مقدس در اماکن مختلف حرم مطهر و به صورت غیر حضوری با مراجعه به سایت آستان مقدس و همچنین از طریق سامانه USSD با شماره گیری (  □251*741*  )  در این ماه جذب خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید