خانم بازیگر سکوتش را شکست

    کد خبر :236761

بازیگر سریال “سه در چهار” گفت: نمی دانم چرا در این سینما همه می توانند فیلم بسازند به جز من. من پیگیری های بسیاری را برای ساخت فیلمم انجام دادم اما انگار تا اسم شهره لرستانی می‌آید همه فرار می کنند.
شهره لرستانی درخصوص ساخت اولین فیلم سینمایی خود با نام “فال” گفت: متاسفانه هنوز نتوانستم فیلم اول خود را بسازم. حدوداً یکسال است که برای ساخت این اثر دوندگی می کنم اما هنوز بی نتیجه مانده است.

وی در همین راستا ادامه داد: نمی دانم چرا در این سینما همه می توانند فیلم بسازند به جز من. من پیگیری های بسیاری را برای ساخت فیلمم انجام دادم اما انگار تا اسم شهره لرستانی می رسد همه فرار می کنند.

بازیگر سریال “سه در چهار” درباره احتمال شروع فیلمبرداری اثر خود در ابتدای سال97 تاکید کرد: در حال حاضر درگیر مشکلات بسیاری هستم و اینکه زمان قطعی برای ساخت فیلمم بگویم اشتباه است. تا مشکلاتی همچون مشکل مالی و همین طور مجوز و پروانه ساخت حل نشود نمی توانم کار را شروع کنم.

لرستانی درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی “به وقت خماری” به کارگردانی “محمدحسین لطیفی” را به پایان رسانده ام و مشغول بازی در یک سریال و یک فیلم سینمایی هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید