راه اندازی سامانه جامع فیزیوتراپیست های کشور

    کد خبر :236653

انجمن فیزیوتراپی ایران در جهت اطلاع رسانی صیانت از حقوق بیماران و جلوگیری از مداخله افراد فاقد صلاحیت در امر درمان فیزیوتراپی، «سامانه جامع فیزیوتراپیست های کشور» را راه اندازی کرد.

روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران، اعلام کرد: از آنجا که در سال های اخیر شاهد حضور افراد فاقد صلاحیت و در موارد بسیاری فاقد هرگونه تحصیلات با عنوان فیزیوتراپیست در منزل و برخی موسسات متخلف، بر بالین بیماران بوده ایم، انجمن فیزیوتراپی ایران در جهت حفظ حقوق بیماران و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت شهروندان اقدام به راه اندازی سامانه جامع معرفی فیزیوتراپیست های عضو این انجمن و سازمان نظام پزشکی کرده است.

بدین ترتیب از این پس تمامی هموطنانی که نیازمند برخورداری از درمان های فیزیوتراپی در منزل و یا کلینیک های سراسر کشور هستند، می توانند ضمن درخواست ارائه کارت عضویت انجمن یا نظام پزشکی از همکاران، صلاحیت حرفه ای فیزیوتراپیست خود را از طریق این سامانه استعلام کنند.

به گزارش مهر، هدف از راه اندازی این سامانه در انجمن فیزیوتراپی ایران، جلوگیری از فعالیت افرادی است که از اعتماد و عدم آگاهی کافی مردم در این زمینه سوءاستفاده کرده و بعضا خدمات غیر تخصصی و آسیب زا به بیماران ارائه می دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید