آخرین خبرها از سریال محبوب “آنام” /منتظر اتفاقات جدید باشید

    کد خبر :236453

کارگردان سریال تلویزیونی “آنام” گفت: از طریق روابط عمومی صدا و سیما اخبار خوبی به دستم رسیده که نشان از استقبال بسیار خوب مخاطبان از سریال “آنام” دارد. آذری ها به شدت “آنام” را دوست دارند.
جواد افشار کارگردان تلویزیون درباره سریال “آنام” گفت: آن چه که از محیط پیرامون، نقدها و صحبت ها در رسانه ها اعم از فضای اجتماعی و خبرگزاری ها مشاهده می شود نشان از یک اتفاق خوب با پخش این سریال است.

وی در همین راستا افزود: از طریق روابط عمومی صدا و سیما اخبار خوبی به دستم رسیده که نشان از استقبال بسیار خوب مخاطبان از سریال “آنام” دارد. آذری ها به شدت “آنام” را دوست دارند و پس از سال ها از این سریال حس خوبی به آنها دست داده است. شخصیت ها و داستان اصلی “آنام” از مردم آن منطقه و زندگی آنان است،در این اثر با آذری ها تحقیر آمیز برخورد نشده بلکه دارای جایگاه واقعی هستند.

این کارگردان درباره روند محبوبیت سریال “آنام” بیان کرد: ما در مدت پخش سریال تا امروز از بازخوردها نقاط قوت و مثبتی دریافت کردیم. سریال هر چه جلوتر رود پیچیدگی ها و جذابیت های آن بیشتر شده و مخاطب از آن لذت خواهد برد.

افشار درباره این که چرا به سراغ پرداختن به ایده سریال “آنام” و ساخت آن رفته، اظهار کرد: وقتی فیلنامه امیرعباس پیام که در حال نگارش بود را خواندم احساس کردم می تواند مخاطب را جذب کند بنابراین تصمیم به ساختن آن گرفتم. در این سال ها همه گونه سریال با موضوعات مختلف را تجربه کردم، دوست دارم سریال های جدید در سرزمین ها و مناطق مختلف ایران بسازم و از این پس قصد دارم همچنان سریال هایی که در مناطق دیگری از ایران روایت می شود را به تصویر بکشم. بنده در احیای صمیمیت و همبستگی بیشتر میان ایرانیان انگیزه و تلاش خودم را در این عرصه دیدم و می توانیم کاری که موجب رضایت مخاطبان باشد را تولید کنیم.

وی به تعامل آذری ها در طول تولید آنام اشاره و بیان کرد: اهالی آذربایجان بسیار مردمی و دوست داشتنی هستند و در طول تولید با ما تعامل و همدلی بسیار خوبی داشتند و همین دلایل باعث شد این انگیزه و سختی های سفر دور از پایتخت را به جان بخریم.

کارگردان “آنام” درباره مراحل تولید سریال اظهار کرد: حدود دو ماه فیلمبرداری در کلیبر و تبریز داشتیم که همچنان باید برای انجام پایان فیلمبرداری به آنجا برگردیم. دی ماه سال گذشته پیش تولید “آنام” را آغاز کردیم و همچنان فیلمبرداری ادامه دارد چون متاسفانه در اواسط تولید به دلیل مشکلات مالی وقفه ایجاد شد که اگر این وقفه رخ نمی داد تا دی ماه “آنام” به پایان می رسید.

افشار درباره چگونگی حضور گلچهره سجادیه در نقش مارال و ماه گل با توجه به این که گزیده کار است و کمتر در تلویزیون بازی می کند توضیح داد: سجادیه از بازیگران مورد علاقه بنده است، چندین بار قصد همکاری با او را داشتم اما به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد. وقتی برای این همکاری به او اطمینان دادم که یک کار و نقش متفاوت خواهد شد پذیرفت که با تامل تصمیم بگیرد چون علاقه ای به حضور در آثار تصویری نداشت. طی جلساتی که گفت و گو کردیم و فیلمنامه را مطالعه کرد متقاعد شد که در “آنام” به شکل شایسته حضور خواهد داشت. همین اتفاق نیز افتاد و سجادیه بازی ماندگار و جذابی را از خود ارائه داد.

وی در ادامه تاکید کرد: گلچهره سجادیه در کنار این که صاحب سبک و تواناست، توانایی خود را نیز در اختیار کار قرار داد و با تعامل خوب توانستیم به یک جمع بندی خوب برسیم.

افشار با بیان اینکه سکانس های پازل گونه و فراوانی از ساخت سریال “آنام” باقی مانده است، خاطرنشان کرد: برای ادامه ساخت “آنام” منتظر فراهم شدن شرایط هستیم. قرارداد بازیگران و عوامل نیز به پایان رسیده، امیدواریم صدا و سیما حمایت کرده تا پایان امسال فیلمبرداری “آنام” تمام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید