تا دوم اردیبهشت فرم متقاضیان حضور در لیست اصلاحات را دریافت می کنیم.

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۴:۵۳

دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: تا دوم اردیبهشت که زمان اعلام نتایج بررسی کاندیدهای شورای شهر و روستا است از متقاضیان حضور در لیست انتخاباتی این شورا فرم مشخصات دریافت می کنیم.

ژاله فرامرزیان  ، در ارتباط با آخرین فعالیت های شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار کرد: به دلیل تقاضای بالایی که وجود داشت تا دوم اردیبهشت، یعنی زمانی که نتیجه تایید صلاحیت‌ها اعلام می شود از داوطلبین حضور در لیست انتخاباتی شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان فرم مشخصات دریافت می‌کنیم.

وی ادامه داد:همانظور که پیش از این نیز گفته شد متقاضیان باید ابتدا با مراجعه به سایت شورای عالی فرم مشخصات را تکمیل کنند و سپس آن فرم را به آدرس الکترونیکی شورا ارسال کنند.

دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: تا کنون حدود 700 فرم برای بررسی به شورا ارسال شده است . البته هنوز بعضی از مدارک از جمله تاییده مراجع صلاحیتی که در فرم ها طرح شده در دسترس نیست، اما قطعا باید پس از اخذ باید ارسال شود.

وی تصریح کرد:گروهی که مسئولیت بررسی این فرم‌ها و اطلاعات مربوطه را دارند شروع به کار کردند و مشغول برنامه‌ریزی‌های لازم هستند .امیدواریم با توجه به مجموعه اطلاعاتی که ارسال می شود، بتوانیم بهتریم انتخاب راداشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید