احمدی نژاد و همفکرانش معنی عدالت را نمی دانند!

    کد خبر :235635

حجت السلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد به اقدامات وی واکنش نشان داد و اظهار داشت: آقای احمدی نژاد و همفکران او راهی را که در پیش گرفته اند راه اشتباهی است.

اخیرا شاهد رفتارها و سخنان نامتعارف از اشخاصی که در گذشته نه چندان دور دارای پست و مقام در نظام جمهوری اسلامی ایران بودند بودیم. “محمود احمدی نژاد” رئیس دولت های نهم و دهم طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب خواستار برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری شد همچنین نتایج انتخابات را حاصل مهندسی شورای نگهبان دانست.

این در حالی است که وی دو دوره به وسیله همین انتخابات مهمان پاستور شده است؛ سخنان تعجب برانگیز وی جدای از این که باعث خشنودی جریان ضد انقلاب شده است باعث متهم شدن جریان انقلابی کشور به دلیل حمایت از وی در دوران ریاست جمهوری شده است.

این اظهارات به زعم خیلی از فعالان سیاسی به دلیل این است که مدتی احمدی نژاد از محافل سیاسی دور مانده و حال می خواهد برای دیده شدن به هر وسیله ای دست اندازی کند هر چند این دیده شدن به قیمت زیر سئوال بردن بینات انقلاب اسلامی و خوشحالی جریان ضد انقلاب باشد .

در همین ارتباط حجت السلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد به اقدامات وی واکنش نشان داد و اظهار داشت: آقای احمدی نژاد و همفکران او راهی را که در پیش گرفته اند راه اشتباهی است.

به گزارش ایسکانیوز، وی افزود: تعبیری که رهبر انقلاب در ارتباط با این آقایان استفاده کردند بسیار تعبیر عالمانه ای بود؛ ایشان تاکید کردند چرا اشخاصی که در گذشته در این کشور دارای سمت بوده اند در حال حاضر ژست اپوزیسیون گرفته اند و در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند.

وزیر سابق اطلاعات تاکید کرد: این افراد به هیچ وجه معنی عدالت را درک نکرده اند؛عدالت به معنی هرج و مرج نیست بلکه به معنی حاکم شدن ضابطه و قانون در کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید