پایان ساخت سامانه موشکی قدرتمندتر از اس-۳۰۰

  • سیاسی
  • شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۵۷
    کد خبر :235610

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور در مراسم بیست و ششمین یادواره شهدای مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز توضیح داد که چرا باید مرگ بر آمریکا بگوییم.

سردار سرتیپ فرزاد اسماعیلی امروز در مراسم بیست و ششمین یادواره شهدای مسجد جوادالائمه پادادشهر اهوازکه در مسجد جوادالئمه برگزار شد با بیان اینکه رفتار خانواده شهدا رفتاری زینبی(س) است همچنین با آرزوی اینکه امیدواریم سال جدید سالی دور از هرگونه بلایای طبیعی مانند زلزله که دل خیلی‌ها را به درد آورد و نیز مانند گردوغبار باشد، اظهار داشت: همه ما برای خوزستانی‌ها نگرانیم اما فقط نگرانی کافی نیست و برای حل این مشکل باید آستین بالا زد همانگونه که خوزستانی‌ها در ۸سال دفاع مقدس آستین بالا زدند.

به گزارش دانشجو، وی با بیان اینکه همچنین امیدواریم سال جدید به دور از بلایای غیرطبیعی مانند سقوط هواپیمای یاسوج و اغتشاشات اخیر نیز باشد همچنین به کودتای ۲۸ مرداد که خیانت آمریکای خون‌خوار و رذالت رژیم پهلوی بود اشاره کرد و افزود: برخی از مسائل و خاطرات از جمله کودتای ۲۸ مرداد از ذهن‌ها خارج نمی‌شود همچنین واقعه طبس و انهدام هواپیمای مسافربری در سال ۶۷ هیچگاه از ذهن مردم ایران خارج نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور بیان کرد: جنگ ۸ ساله نیز فراموش نمی‌شود که چگونه بعثی عراق اعتلاف ناجوانمردانه‌ای با ۳۰ کشور انجام داد همچنین برخی خاطرات و مسائل شیرین نیز مانند انقلاب اسلامی از ذهن‌ها خارج نمی‌شود. امسال همانند هر سال مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان زدند.
سرنوشت دست‌دادن و همپیمانی با آمریکا شیطان بزرگ

وی انقلاب اسلامی ایران را تجلی محبت و مودت بین مردم و امام راحل بزگوار و ایثار شهدا دانست و گفت: خوزستانی‌ها در دوران دفاع مقدس با دستان خالی ایستادگی کردند. صدام سرکرده بعثی در طول ۸ سال جنگ بیش از ۶۰ درصد توان هوایی خود را از دست داد با اینکه ۴ مرحله نیروی هوایی خود را تجهیز کرد. صدام در آخر به بدترین شکل در زیر زمین دستگیر شد و سرگذشت او نتیجه دست‌دادن و همپیمانی با آمریکا شیطان بزرگ است.

سردار اسماعیلی عنوان کرد: در کشور بیش از ۲۰۰ هزار شهید در همه عرصه‌ها داریم و بیش از ۳ هزار پست مدیریتی و فرماندهی داریم یعنی به ازای هر یک پست مدیریتی، فرماندهی و تصمیم‌گیری چه لشکری و چه کشوری بیش از ۷۰ الی ۸۰ شهید داده‌ایم پس اگر می‌گوییم هر مدیر و هر فرمانده بدهکار خون شهدا است ناروا نیست.

وی با بیان اینکه ما بدهکار پدران و مادران شهدا هستیم، همچنین با بیان اینکه چرا باید بگوییم مرگ بر آمریکا توضیح داد: ایالات متحده آمریکا کمتر از ۲۵۰ سال قدمت دارد و سرخ‌پوستان بومی‌های اصلی و صاحبان اصلی آنجا بودند اما پوست سر سرخ‌پوست‌ها را درآوردند و حتی در این زمینه فیلم ساختند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور ادامه داد: آمریکایی‌ها درباره وحشی‌گری خود فیلم ساخته‌اند. آنها با خون‌ریزی حکومت خود را بنیان گذاشتند. اما انقلاب ما انقلابی بر پایه مودت بود. ریشه حکومت آمریکائی‌ها پایین‌تر از ۲۵۰ سال است اما ایران ما ۲۵۰۰ سال قدمت دارد.
باید تا ابد گفت مرگ بر آمریکا

وی خطاب به دشمنان گفت: هرچقدر که قدرت داری برای خودت داری اما ببین با چه کسی دست‌وپنجه نرم می‌کنی با کشوری که ۴۰ سال بر روی پاهای خودش ایستاده و دست نیاز به طرف هیچ‌کسی جز خدای لاشریک دراز نکرده پس بشناس جمهوری اسلامی را. آمریکا همچنان برای ما شیطان بزرگ خواهد بود.

سردار اسماعیلی خاطرنشان کرد: آمریکا این دشمن بزرگ در دوران پهلوی از شاه حمایت می‌کرد و امسال در اغتشاشات از یک گروه خودفروش حمایت کرد. این دشمن از یک دولت خونخوار مثل منصور هادی حمایت می‌کند ولی از دولت سوریه که تماما مردمی است حمایت نمی‌کند. آمریکا هیچ وقت از مردم حمایت نکرده و حمایت او از مردم فقط یک لاف است.

وی افزود: همین دشمن بارها و بارها با حسنی مبارک دست داد ولی بعد شاهد دادگاهی شدن او شد و از قذافی حمایت می‌کند و بعد از آن سو شاهد کشته شدنش بود همین دشمن از طالبان حمایت و آن را تجهیز می‌کند ولی بعد در عملیاتی فریبکارانه او را هدف می‌گیرد. او داعش را به وجود می‌آورد بعد به آن حمله می‌کند. آمریکا دشمن همه و جوانان است بنابراین باید تا ابد گفت مرگ بر آمریکا.
آمریکا در بیش از صد کشور پایگاه نظامی دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور با بیان اینکه آمریکا در بیش از صد کشور پایگاه نظامی دارد، یادآور شد: داشتن پایگاه نظامی یعنی اینکه این دشمن قابل اعتماد نیست و هم یک فرصت برای استراتژیک‌ هراس و ترس است. آمریکا بدهکارترین دولت در دنیا است و مردمش ناراضی‌ترین مردم دنیا هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نشان دادن ناامیدی در کشور ما است، افزود: ما مسئولان نباید بگذاریم که در کشور ناامیدی ایجاد شود و باید کار و تلاش بیشتری انجام دهیم. اولین مسئله ناامیدی در بین جوانان وجود فاصله بین جوان و مسئول است. اگر فاصله مسئولان و مردم کم شود مردم ناامید نمی‌شوند.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه دشمن از همه ابزارها برای ناامیدی و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان استفاده می‌کند، بیان کرد: حضور مردم در صحنه‌ها فاصله مسئولان با آنان را کم می‌کند. دشمن در ۶ ماه گذشته بین ارتش و سپاه عملیات روانی گسترده‌ای انجام داد؛ ارتش و سپاه برای خدمت به مردم باهم رفاقت می‌کنند اما برای شکافتن سینه دشمن و برای شهادت با هم رقابت می‌کنند. کور شود دشمنی که نمی‌داند سپاه و ارتش و مردم همه فرزند انقلاب هستند.
ساخت سامانه موشکی برد بلند باور ۳۷۳ توسط دانشمندان ایرانی

وی گفت: امروز ساخت سامانه موشکی برد بلند باور ۳۷۳ توسط دانشمندانی از دانشگاه‌های کشور، دانشمندانی از پیکره قرارگاه پدافند هوایی، دانشمندانی از پیکره سپاه انقلاب اسلامی ایران در تجمیع یک فکر همگانی با همکاری وزرات دفاع تمام شد. این سامانه از سامانه S۳۰۰ بالاتر است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور عنوان کرد: برخی کشورها با پول کودک‌کشی برای ارعاب جمهوری اسلامی تجهیزات و تسلیحات نظامی می‌خرند اما بدانند زهی خیال باطل چرا که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها آماده است.

سردار سرتیپ اسماعیلی به ملوانان آمریکایی دستگیر شده اشاره و تصریح کرد: با آنکه با آنان مهربانی شده بود و این موضوع در تصاویر دیده می‌شد ولی آنها از ترس گریه می‌کردند ولی شهید حججی در دستان دشمنان شجاعانه و استوار ایستاده بود؛ این است جمهوری اسلامی. همه ما تا ابد بدهکار شهدا و خانواده عزیز آنها هستیم. دشمن ما، قهرمان شکست‌های پیاپی از مردم ما شد.

همچنین نمایشگاه دستاوردهای صنعت پدافند و مراسم تکریم از خانواده شهدا برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید