فرستنده نامه مشکوک به خانه پسر ترامپ بازداشت شد

    کد خبر :235293

یک مرد در ایالت ماساچوست آمریکا به اتهام ارسال نامه‌ای مشکوک به آدرس خانه دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس‌جمهور آمریکا بازداشت شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از بی بی سی، این نامه که چندی پیش توسط ونیسا ترامپ، همسر دونالد جونیور، باز شده بود حاوی پودر مشکوکی بود که پای پلیس و آمبولانس را به ماجرا باز کرد اما نهایتا سمی تشخیص داده نشد.

دانیل فریسیلو، روز پنجشنبه (اول مارس – ۱۰ اسفند) هنگامی که عازم محل کارش بود دستگیر شد. پلیس او را به اتهام ارسال چند نامه مشکوک و تهدیدآمیز بازداشت کرده و قرار است تا ساعتی دیگر در برابر قاضی تفهیم اتهام شود.

اندرو لیاینگ، دادستان فدرال وزرات دادگستری آمریکا گفته: “ارسال چنین نامه‌هایی اگرچه خطر جانی برای دریافت‌کنندگان ندارد اما آنها را تا سرحد مرگ می‌هراساند. تهیه آنها هم کاری ندارد؛ یک پاکت نامه و یک تمبر و مقداری پودر سفید. اما تبعات روانی آن برای دریافت‌کننده بسیار گسترده‌تر است.”

دادستان می‌گوید آقای فریسیلو که به ۱۰ فقره جرم متهم شده نامه‌های مشابهی هم برای چند نفر دیگر ارسال کرده بوده است؛ از جمله، آنتونیو ساباتو، یک شخصیت تلویزیونی در کالیفرنیا که گفته بنا دارد وارد دنیای سیاست شود.

این نامه روز ۱۲ فوریه گذشته به آدرس خانه پسر ارشد آقای ترامپ در نیویورک ارسال شده بود و همسر او ونیسا آن را باز کرده بود.

پس از بازکردن نامه همسر دونالد ترامپ جونیور با پلیس تماس گرفته بود و از سرفه و حال به هم خوردگی پس از بازکردن این نامه خبر داده بود اما پس از انتقال به بیمارستان و بررسی پودر داخل پاکت نامه، پلیس گفت این ماده آرد ذرت بوده است.

در داخل این نامه همچنین یک یادداشت توهین‌آمیز خطاب به دونالد ترامپ جونیور گنجانده شده بود که حاوی این جملات بود: “تو احمق خانواده‌ای. اریک (برادر کوچکتر) باهوش به نظر می‌آید. تو یک آدم حال بهم زنی. من تعجب می‌کنم که پدرت چه طور اجازه داده تو در تلویزیون حرف بزنی.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید