پیام تبریک علی‌اکبر شکارچی به حسین علیزاده

    کد خبر :23517

علی‌اکبر شکارچی با نوشتن یادداشتی، کسب جایزه Asian world music Award را به حسین علیزاده تبریک گفت.

 دومین جایزه Asian world music Award توسط بنیاد WMC ( World Music center) به حسین علیزاده اهدا شد. این بنیاد که با عنوان مرکز موسیقى جهان فعالیت می‌کند، هر دو سال یک بار  طی مراسمی از هنرمندانی تقدیر می‌کند که باعث ارتباط کشورشان با دیگر نقاط جهان، به خصوص کشورهای آسیایی شده‌اند.

علی‌اکبر شکارچی که از دوستان و همراهانِ قدیمیِ حسین علیزاده است، در پیامی، کسب این افتخار را به حسین علیزاده تبریک گفت.

در پیام علی‌اکبر شکارچی آمده است:

تاب نیاوردم تا نوشتن مقاله‌ای مفصل در مورد دوست و هنرمند عزیز حسین علیزاده به خاطر دریافت جایزه برترین موسیقیدان سال آسیا، از طرف بنیادمرکزجهانی موسیقی کره جنوبی، ازاین طریق به ایشان تبریک نگویم. حسین جان مبارکت باد. این شادمانی گوارای وجود نازنینت باد. سپاس از دولت محترم کره جنوبی که از آن طرف جهان مثل یک دیدبان هوشیار زندگی و آثار این گوهر تابناک موسیقی ایران را رصد کرده و برای شادمانی مردم ایران و جهان او را به عنوان موسیقیدان برتر به جهان موسیقی معرفی نموده است. سپاس از داوران کره جنوبی که حسین عزیز را که چندین دهه موسیقی‌اش شادی و امید آفرین بوده و در شرایط سخت زندگی نگهبان و پناهگاه روح و روان مردم‌مان بوده به حق و به شایستگی به ایرانیان و موسیقیدانان جهان باز شنا سانده است. حسین عزیز، از شوق و هیجان هر کاری می‌کنم جملات و کلماتی را که شایسته زندگی و کار تو باشد به ذهنم نمی‌آید. شاید فقط اشک شوقی که اکنون از خوشحالی برای موفقیت تو و سرافرازی موسیقی ایران می‌ریزم مرا برای مطلبی مفصل‌تر محیا کند.

تنگ در اغوشت می‌گیرمت

قربانت علی‌اکبر شکارچی

پیش از این در سال 2014 این جایزه به یویوما تعلق گرفت و چهارم خرداد 96، مصادف با 26 می 2017 جایزه این بنیاد به مسئولان فرهنگی سفارت ایران در کره به نمایندگی از حسین علیزاده اعطا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید