پروانه فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات ماهواره‌ای تمدید شد

    کد خبر :234321

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، پروانه فعالیت ارائه دهندگان خدمات ماهواره ای (SAP ) را تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۷ تمدید کرد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۷۱ خود با توجه به گزارش ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص اتمام مدت اعتبار پروانه­ های «ارائه خدمات عمومی انتقال داده­ ها از طریق ارتباطات ماهواره­ای (SAP) »، مدت زمان اعتبار این پروانه ها را به صورت مشروط، تمدید کرد.

براین اساس رگولاتوری می تواند پروانه­­ های ارائه خدمات عمومی انتقال داده­ ها از طریق ارتباطات ماهواره­ای (SAP) خاتمه اعتبار یافته را در صورت تسویه حساب بدهی و براساس بررسی نحوه فعالیت آنان تا زمان درخواست تمدید پروانه، حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال ۹۷ تمدید کند.

به گزارش مهر، در همین حال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده حداکثر تا آخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ اصول حاکم بر صدور پروانه­ های جدید SAP و ملزومات و شرایط لازم برای فعالیت متقاضیان ارائه خدمات عمومی انتقال داده­ ها از طریق ارتباطات ماهواره ­ای را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه و بعد از تصویب آن، موافقتنامه پروانه ­ها را برای اعطا آماده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید