تشریح آخرین وضعیت رزمی کار ایرانی که در عراق بازداشت شده است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۳۷
    کد خبر :233384

خواهر اسماعیل کشاورز، رزمی کار ایرانی که در عراق زندانی شده است، آخرین وضعیت برادرش را تشریح کرد.

اسماعیل کشاورز مربی کیوکوشین کاراته ایرانی که اول بهمن ماه به دعوت دوستان خود برای راه اندازی کلاس آموزشی راهی کردستان عراق شده بود، به دلایل نامعلوم بازداشت شده و از سرنوشت او اطلاع دقیقی در دست نیست.

آیدا کشاورز خواهر این ورزشکار در این خصوص گفت: به دلیل نزدیکی محل سکونت ما با مرز کردستان عراق، پیش از این بارها و بارها برادرم برای آموزش و برگزاری کمپ های تمرینی راهی اربیل شده بود و این بار نیز به دعوت دوستان خود برای راه اندازی کلاس آموزشی به این شهر رفت اما او پس از چند روز تماس گرفت و گفت تلفن همراه و پاسپورتش را گرفته اند. برادرم گفت که به او اعلام شده است که این موضوع یک تشابه اسمی است و مشکل خاصی نیست.

به گزارش مهر ، کشاورز ادامه داد: اسماعیل بعد از چند روز که برای دریافت وسایل خود مراجعه می کند، بازداشت می شود. پیگیری ما در نهایت به این امر رسید که برادرم به دلیل عدم حمایت از استقلال کردستان و با اتهام جاسوسی بازداشت شده است.

وی افزود: مدتی بعد همسر برادرم به همراه دختر ۵ ساله اش به اربیل رفته و با کلی مشقت موفق شدند به مدت سه دقیقه با وی ملاقات داشته باشند. در حالیکه به بدترین وضع مورد شکنجه قرار گرفته بود.

خواهر این ورزشکار با بیان اینکه از مسئولان انتظار حمایت و پیگیری داریم اظهار داشت: تاکنون همه مسئولان فقط نامه نگاری کرده اند. همسر برادرم الان تهران است و پیگیر کارهای برادرم است ولی از مسئولان وزارت خارجه می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند. برادرم یک ورزشکار بوده و در زندگی خود جز راستی راهی نرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید