آتش سوزی گسترده در انبار رنگ و تینر

  • حوادث
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۳۸
    کد خبر :233099

سخنگوی سازمان آتش نشانی از اطفای حریق گسترده در یک انبار رنگ و تینر خبر داد.

به گزارش مهر:سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت:ساعت ۲۳:۰۹ شب گذشت حادثه آتش سوزی گسترده در انبار کالا در بلوار ارتش- مسیر غرب به شرق به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: در دقایق اولیه شش ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات و در فاصله زمانی کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: آتش سوزی مربوط به ساختمان دو طبقه با زیرزمین بود، در طبقه هم کف چند مغازه وجود داشت و در طبقه اول دو انبار بزرگ به وسعت بیش از ۳۵۰ متر و در زیرهم کف هم یک انبار بزرگ قرار داشت.

ملکی افزود: محتوای این انبارها مصالح ساختمانی و انواع قوطی رنگ و تینر بود که به شدت قابلیت اشتعال و انفجار داشت، ضمن اینکه روی پشت بام هم انباری بزرگ ساخته بودند که از این مواد با لوله های پلاستیکی در آن جا به شکلی بسیار غیر ایمن قرار داشت.

وی گفت: وقتی ماموران آتش نشانی به محل رسیدند، طبقه روی هم کف کاملا شعله ور بود و صداهای انفجار زیادی به گوش می رسید و باعث گسترش آتش سوزی می شد. ارتفاع شعله ها و دود هم بسیار زیاد بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: مقدار جزئی آتش به طبقه هم کف هم رسیده بود، اما آتش در طبقه منفی یک هم کاملا مشهود بود. ضمن اینکه پشت بام هم کاملا شعله ور شده بود.

ملکی گفت: تعدادی کارگر هم در ساختمان بودند که شکر خدا محبوس نشده بودند.

وی در خاتمه گفت: آتش نشان ها کار اطفاء آتش را شروع کردند و با تلاش زیاد آتش را تحت کنترل قرار دادند. ضمن اینکه یک تیم بابت احتیاط در محل همچنان وجود دارد و مراقب اوضاء است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید