گرایی، نوری و مهدی‌زاده‌ فینالیست شدند/ حذف زودهنگام خدری و عبدولی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۲۶
    کد خبر :232889

نمایندگان اوزان 77، 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان جواز حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در 5 وزن اول در بیشکک قرقیزستان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند. گرایی، نوری و مهدی‌زاده با غلبه بر تمام رقبا موفق به حضور در فینال مسابقات شدند.

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری دور اول با نتیجه 7 بر 3 مغلوب راجیندر از هند شد که باتوجه به شکست حریف هندی در دور دوم خدری از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم کرامت عبدولی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب مغلوب میرامبک آیناگولوف، دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان شد که با توجه به شکست حریفش در دور بعد وی نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست موفق شد ماکسات یرژپوف، قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کند. وی در دور دوم نیز در کمتر از 2 دقیقه حسن‌اُف از تاجیکستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. گرایی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر شوهی یابیکو از ژاپن را مغلوب کرد و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف بین یانگ از چین می‌رود.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از یک دور استراحت، علی الطالبی از عراق را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد فی پنگ، دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین گذشت و فینالیست شد. نوری برای کسب مدال طلا با ماساتو سومی از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

به گزارش فارس، در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده در دور نخست موفق شد سونودا از ژاپن را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کند. وی در دور دوم هم با نتیجه 5 بر صفر ناوین از هند را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. مهدی‌زاده در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر 4 ژیائومینگ نای از چین را شکست داد و فینالیست شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید