چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه ۱۴ و ۱۵ اسفند در مسکو

  • سیاسی
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۱۶
    کد خبر :232728

چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی و تجاری ایران و روسیه در روزهای 14 و 15 اسفند ماه در مسکو برگزار خواهد شد.

در این نشست مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی و آلکساندر نواک وزیر انرژی روسیه و رئیس روسی کمیسیون مشترک اقتصادی طرحها و پروژه های جاری و آتی اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری در بخش های مختلف انرژی، حمل و نقل، راه، بازرگانی و گمرکی، بهداشتی و کشاورزی را در قالب چندین گروه کاری و نشست کارشناسی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهند داد.

روابط ایران و روسیه طی سالهای اخیر از روند رو به رشدی در زمینه های تجاری، اقتصادی، سیاسی و علمی و آموزشی برخوردار بوده است.

به گزارش فارس ، در حال حاضر با تلاشها و پیگیری های صورت گرفته، بسترهای حقوقی و قانونی همکاریهای دو کشور در زمینه های مورد علاقه با امضای توافقات و تفاهم نامه های مختلف هموار شده و ارتباطات خوبی از سوی بخشهای خصوصی و دولتی طرفین در حال شکل گیری است. طی چند سال گذشته حضور روسیه در طرحهای سرمایه گذاری در ایران افزایش داشته و بانکهای روسیه نیز حمایت های مالی خود از این طرحها و پروژه ها را با امضای توافقنامه های مختلف تامین مالی اعلام کرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید