منیژه حکمت به احمد نجفی: ملت را خس و خاشاک خواندند، شما نیشخندتان تا بناگوشتان باز بود!

    کد خبر :232610

منیژه حکمت در واکنش به اقدام احمد نجفی نوشت: آقای نجفی! یادته تئوريسين فرهنگى احمدى نژاد بوديدوباكمال بيشرمى ما را تحقير ميكرديد؟ احمدی نژاد ملت راخس وخاشاک خواند،اما پشت سر او نیشخندت تابناگوش بازبود!

پایگاه خبری انتخاب:شب گذشته احمد نجفی با حضور عکاسان و خبرنگاران درِ ساختمان شماره 2 خانه سینما را که محل استقرار شورای صنفی نمایش بود، با گِل پوشاند و به اصطلاح خودش «گِل گرفت» و طبیعی بود که انتشار عکس‌ها و ویدیوی این حرکت با واکنش تهیه کنندگان سینما روبه‌رو شود و اغلب کسانی که موضع گرفته‌اند، در تقبیح عمل نجفی گفته‌اند و نوشته‌اند.

نجفی در اعتراض به وضعیت اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام» علیه شورای صنفی نمایش وارد عمل شد و تهیه کنندگان فعال در امور صنفی او را با احمدی نژاد مقایسه کرده‌اند. نجفی در دوران دولت دهم عضو شورای عالی سینما بود که رئیس جمهور وقت تشکیل داده بود.

منیژه حکمت کارگردان و تهیه کننده سینما هم در اینستاگرام با انتشار عکس‌های احمد نجفی در کنار احمدی نژاد، سعید مرتضوی و محمد رویانیان نوشته است: «جناب اقاى احمدنجفى! شما هشت سال درِ این مملکت را گِل گرفتید . یادتونه روزى که رییس جمهور وقت، ملت ایران را خس و خاشاک خطاب کرد شما پشت سر ایشان نیشخندتان تا بناگوشتان باز بود؟ یادتونه هشت سال ما را خانه نشین کردید؟ یادتونه شما تئوریسین فرهنگى دولت اقاى احمدى نژاد بودید و با کمال بیشرمى ما راتحقیر میکردید و ما مردم ، نگرانى و دلهره هامون رو با هم تقسیم میکردیم ، یادتون هست؟؟؟؟ ما خوب یادمون هست ، بهتر است ذهن و مغزتان را گِل بگیرید و لطفا و خواهشا فرصت طلبى نکرده و روى موج اعتراضى سینماى مستقل نسبت به شرایط موجود سوار نشوید.»

فیلم «من یک ایرانی‌ام» به تهیه کنندگی احمد نجفی قرار بود قبل از جشنواره فیلم فجر اکران شود که او در اعتراض به شرایط اکران دو هفته از نمایش آن جلوگیری کرد. این فیلم بعد از جشنواره روی پرده رفت و شکست خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید