مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد:

کمبود سوخت بالگردهای اعزامی به منطقه سقوط هواپیما صحت ندارد

    کد خبر :232503

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مشکلی و کمبودی در تامین سوخت مورد نیاز بالگردهای اعزامی به منطقه سقوط هواپیما تهران – یاسوج وجود ندارد و هر گونه خبری مبنی بر کمبود سوخت بالگردها تکذیب می شود.

لطف الله مسعودی در گفت و گو با ایسنا افزود: از ابتدای عملیات جست و جوی جانباختگان سانحه هوایی قرار بر تامین سوخت بالگرد ها توسط شرکت نفت و محل سوخت گیری در فرودگاه یاسوج زیر نظر فرمانداری بویراحمد بوده است.

وی اظهار کرد: بنا به اضطرار موقعیت خاص منطقه با دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تماس تلفنی امروز دوشنبه سوخت گیری بالگردها زیر نظر فرمانداری دنا در ورزشگاه سی سخت انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 80 حلب سوخت “چی تی فور “برای بالگردها به سی سخت منتقل شده است. سوخت مورد نیاز بالگردها به هر میزان در استان تامین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

در برخی رسانه ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ناهماهنگی در تامین سوخت موجب شده بالگردهایی که نیروهای امداد و تکاوران را در ارتفاعات بالای سه هزار و 400 متری هلی برن کرده اند در فرودگاه یاسوج زمین گیر شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید