کنسرت گروه «کاکوبند» در استانبول

    کد خبر :232479

مجموعه «کاکوبند» از گروه های پرطرفدار موسیقی پاپ روز ۱۸ اسفند، تازه ترین کنسرت خود را در شهر استانبول ترکیه برگزار می کند.

کیان محمدی ها تهیه کننده کنسرت گروه «کاکوبند» در استانبول در ارتباط با جزئیات اولین اجرای خارج از کشور این گروه گفت: ما از ابتدای سال برای برگزاری این کنسرت اقدامات لازم را انجام دادیم و پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد بلیت فروشی کنسرت را آغاز کردیم. این کنسرت در یکی از زیباترین و استانداردترین سالن‌های استانبول به اسم «هالیچ کنگره مرکزی» برگزار خواهد شد که ظرفیتی در حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر دارد.

محمدی ها افزود: موسیقی «کاکوبند» بی کلام است و از نظر کیفی قابلیت شنیده شدن در کشورهای دیگر را دارد. ما برای این کنسرت به دنبال مخاطبان ایرانی ساکن استانبول نبودیم و صرفاً برای جذب مخاطب بین المللی اقدام کردیم. برای مثال تمام پوسترها و بیلبوردهای شهر استانبول به زبان ترکی بوده و همچنین در رادیو و تلویزیون نیز تبلیغات گسترده‌ای انجام دادیم.

وی ضمن اشاره به استقبال خوب مخاطبان ترک زبان از این کنسرت، توضیح داد: در کنار هنرمندان ترک زبان، سامسون دمیر مدیر بزرگترین شرکت برگزاری کنسرت در ترکیه (DMC) نیز از این اجرا حمایت کرد و در صفحه رسمی خود نیز تیزر این کنسرت را به اشتراک گذاشت. این حمایت‌ها نشان از موفقیت موسیقی ایران در کشوری مثل ترکیه است و ما نیز این مسیر را با برگزاری کنسرت برای دیگر خواننده‌های داخلی ادامه می‌دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید