۸ دختر و پسر، قاتل مادرشان را بخشیدند

  • حوادث
  • دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸
    کد خبر :232152

۸ فرزند مرد سالخورده‌ای که همسر خود را به‌قتل رسانده است با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص پدرشان گذشت کردند.

به‌گزارش «ایران»، رسیدگی به این پرونده از صبح پنجشنبه 5 بهمن‌ امسال و زمانی دردستورکار ماموران 161 ابوذر قرار گرفت که مردی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل همسرش در خانه خبر داد.

پس ازحضور ماموران و تیم جنایی در محل جنایت، همسر مقتول به آنها گفت: ساعتی قبل همسرم از من خواست از سبزی‌فروشی محل مقداری سبزی بخرم و به‌خانه بیاورم. من از خانه بیرون رفتم و پس از کمی قدم زدن در پارک، به‌ سبزی فروشی رفتم، اما سبزی نداشت. به‌خانه برگشتم که یکدفعه دو مرد نقابدار ناشناس را دیدم که از خانه‌ام بیرون آمدند. وقتی سراسیمه وارد شدم با جسد خونین همسرم روبه‌رو شدم و خیلی سریع با یکی از پسرانم تماس گرفتم و موضوع را خبردادم.

با آنکه بررسی‌های مقدماتی و برخی شواهد نشان می‌داد جنایت از سوی افراد غریبه رخ داده است اما تناقض گویی‌های مرد سالخورده، دستش را رو کرد و باعث شد تیم تحقیق به او مشکوک شوند.همچنین آثار زخم و خراشیدگی روی بدن مرد سالخورده نشان از درگیری او داشت. وقتی هم داخل لباسشویی پیراهن خونین مرد صاحبخانه پیدا شد، بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت شوهرمقتول را صادر کرد. سرانجام عامل قتل لب به اعتراف گشود و به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

مرد سالخورده که بازداشت شده بود، پس از بازسازی صحنه قتل، در آخرین دفاع ابراز پشیمانی کرد.ازسوی دیگر 8 فرزندش نیز با حضور در دادسرا از خون مادرشان گذشت کردند وگفتند: «حالا که مادرمان را از دست داده‌ایم دلمان نمی‌خواهد پدرمان را هم از دست بدهیم. از طرفی پدرمان سالخورده است و شرایط زندان برایش مناسب نیست. به‌همین خاطر درخواست بخشش‌اش را داریم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید