ردپای “ایادی خارجی” در ناآرامی‌های خیابان پاسداران

    کد خبر :232014

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه گروه‌ها و جریان‌هایی در خارج از کشور به دنبال بر هم زدن امنیت در ایران هستند، گفت: یک سری از ایادی داخلی و خارجی این افراد را هدایت و تحریک می‌کردند و به این اتفاقات دامن زدند که خوشبختانه با اقدام خوب ناجا و بسیج جمع‌آوری شدند.

سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در خیابان پاسداران و اقدامات اغتشاشگرانی که منجر به شهادت سه مامور پلیس و یک نیروی بسیج در خیابان پاسداران شد، گفت: این حادثه را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و به خصوص خانواده این شهدای بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم. همچنین از مردم که در مراسم تشییع این شهدا سنگ تمام گذاشته و حضور فعالی داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم که سرباز خوبی برای این مردم بوده و از امنیتی که به واسطه خون شهدا به دست آمده به خوبی پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید تعدادی از دراویش در تجمع غیرقانونی خود اقدام به ایجاد مزاحمت برای مردم کرده بودند که ناجا و بسیج با اقتدار خوب خود با این افراد برخورد کردند.

فرمانده ناجا درباره اینکه درخواست پلیس از دستگاه قضایی برای برخورد با این افراد چیست؟ گفت: حتما و ان شاءالله قوه قضاییه این افراد را محاکمه خواهد کرد و با آنان برخورد خواهد شد.

وی درباره فعالیت دراویش اظهار کرد: هر کسی که در جمهوری اسلامی تابع قوانین این کشور است و هر فردی که به قوانین جمهوری اسلامی احترام بگذارد مورد احترام قانون هم هست و مبنای کار پلیس نیز قانون است و افراد از هر دسته و گروه و فرقه‌ای که باشند اگر در چارچوب قانون رفتار کنند مورد حمایت پلیس خواهند بود.

سردار اشتری درباره ریشه‌های خارجی این ناآرامی‌ها و عوامل هدایت کننده آنان نیز به ایسنا گفت: یک سری از ایادی داخلی و خارجی این افراد را هدایت و تحریک می‌کردند و به این اتفاقات دامن زدند که خوشبختانه با اقدام خوب ناجا و بسیج جمع‌آوری شدند.

وی افزود: مطمئنا گروه‌ها و جریان‌هایی در خارج از کشور به دنبال بر هم زدن امنیت در داخل هستند که البته ما به آنها اجازه نخواهیم داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید