روزنامه جوان:امام جمعه ایلام،منتقدان زندگی اشرافی اش را تهدید کرد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۰۲
    کد خبر :231995

پسر امام جمعه ايلام که از فعالان شبکه اينستاگرام محسوب مي‌شود، استفاده از چنين ماشيني را براي حفظ امنيت پدرش لازم دانسته است.
روزنامه جوان نوشت:خطبه‌های نماز جمعه ایلام این هفته محل اعتراض امام جمعه به منتقدان شد.

حجت الاسلام لطفي، امام جمعه ايلام عصباني بود از کساني که نسبت به ماشين او معترض شده بودند. او در خطبه‌هاي نماز جمعه جملات تندي عليه معترضان به ماشين شاسي بلندش گفت. اينکه «از بچه‌بازي‌هايتان دست برداريد»، «اهانت به جايگاه نماز جمعه، اهانت به رهبري و قابل پيگيري است» و «توصيه مي‌کنم به اين جايگاه که مين‌گذاري است، نزديک نشويد و چنانچه نزديک شويد، با مين به هلاکت خواهيد رسيد!»
همه اين اعتراضات از اين جهت است که جرياني در استان ايلام نسبت به آنچه زندگي اشرافي اين امام جمعه ناميده، معترض شده است. اين اعتراضات هم به مراسم مفصل وليمه تولد نوه امام جمعه ايلام برمي‌گردد که با حضور تعدادي از فوتباليست‌ها و بازيگران سينما و تلويزيون برگزار شده و هم به ماشين شاسي بلندي که مورد استفاده امام جمعه است. حاميان امام جمعه البته انتقادات اين گروه را وارد ندانسته و آنان را پيروان عرفان‌هاي کاذب خطاب کردند!
اما پسر امام جمعه ايلام که از فعالان شبکه اينستاگرام محسوب مي‌شود، استفاده از چنين ماشيني را براي حفظ امنيت پدرش لازم دانسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید