قیمت و مشخصات فنی میتسوبیشی اکلیپس کراس در بازار جهانی

  • خودرو
  • یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۲
    کد خبر :231681

میتسوبیشی مدل ۲۰۱۸ اکلیپس کراس را آماده‌ی فروش می‌کند که در نسخه‌ی پایه، حدود ۲۴ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است و احتمال زیادی برای واردات به ایران دارد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس را می‌توان یکی از خاص‌ترین محصولات میتسوبیشی دانست؛ چرا که این خودروی کراس‌اور همنام یکی از محصولات اسپرت کلاسیک میتسوبیشی است، اما طراحی آن کاملا متفاوت با مدل قدیمی اکلیپس خواهد بود. درحالی‌که مدل قدیمی یک خودروی کوپه اسپرت بود؛ اما خودروی جدید یک مدل کراس‌اور کاملا مدرن است.

میتسوبیشی اکنون مدل ۲۰۱۸ این خودرو را معرفی کرده است که گران‌‌ترین مدل آن با تمامی آپشن‌ها ۳۶ هزار و ۱۳۵ دلار قیمت دارد. قیمت پایه‌ی میتسوبیشی اکلیپس کراس از ۲۴ هزار و ۶۲۵ دلار آغاز می‌شود. مدل پایه‌ی این خودرو به یک موتور چهار سیلندر توربوشارژردار با حجم ۱.۵ لیتر مجهز است که می‌تواند ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور رتولید کند. انتقال گشتاور به هر چهار چرخ خودرو با استفاده از یک گیربکس ضریب‌متغیر از نوع CVT انجام می‌شود که در تمامی مدل‌های میتسوبیشی اکلیپس یکسان است.

تیپ بالاتر این خودرو که با نام SEL شناخته می‌شود، دارای قیمت پایه ۲۹ هزار و ۲۱۵ دلار است. از امکانات این تیپ باید به دوربین ۳۶۰ درجه، تودوزی چرمی چراغ‌های اصلی LED و سیستم‌های کمکی رانندگی همانند هشدار نقطه کور، رادار بین خطوط و هشدار خودروهای پشت‌ سر اشاره کرد.

خریداران میتسوبیشی اکلیپیس اگر خواهان خودروی لوکس‌تر باشند می‌توانند پکیج تورینگ را به قیمت ۲۵۰۰ دلار برای اتومبیل خود سفارش دهند که با خرید این پکیج، میتسوبیشی اکلیپس به امکانات اضافه‌ای همچون سان‌روف پانوراما، سیستم صوتی استریو با ۹ بلندگو، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن صندلی‌های عقب، آینه‌ی الکتروکرومیک خودکار و باربند سقفی مجهز خواهد شد. امکانات ایمنی این پکیج شامل سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم هشدار خروج از خط، کروز کنترل هوشمند و چراغ‌های هوشمند می‌شود.

میتسوبیشی اکلیپس در ۸ رنگ مختلف برای بدنه عرضه می‌شود که شامل مشکی، قرمز، آبی، خاکستری و برنزی متالیک است که می‌توان بدون پرداخت هیچ‌گونه مبلغ اضافه‌ای سفارش داد. اما رنگ سفید دایموند و قرمز دایموند به ترتیب ۲۰۰ و ۵۹۵ دلار قیمت دارند. برای تیپ SEL این خودرو تنها می‌توان یک نوع تودوزی را که چرم مشکی است سفارش داد. میتسوبیشی امکانات مختلفی نیز به همراه مدل اکلیپس عرضه می‌کند. گران‌‌ترین پکیج این خودرو که با نام پرمیوم اکستریور شناخته می‌شود، ۱۳۹۵ دلار قیمت دارد و شامل رکاب‌های جانبی، پیچ چرخ‌های مشکی، پیچ‌های چرخ ضد‌سرقت و طرح متفاوت سپرهای جلو و عقب می‌شود. با پرداخت ۵۱۰ دلار دیگر می‌توان این خودرو را به همراه سنسور‌های پارک عقب سفارش داد.

سایر امکانات سفارشی میتسوبیشی اکلیپس شامل نورپردازی داخلی از نوع LED زیرپایی‌های ضد آب و پوشش محافظ کف صندوق‌ بار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید