هیچ‌گونه مشکل امنیتی در سواحل مکران وجود ندارد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۵۱
    کد خبر :231666

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تلاش‌های نیروی دریایی ارتش، وزارت دفاع و دیگر نیروها، کوچک‌ترین مشکل امنیتی در این منطقه وجود ندارد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه دومین همایش بین‌المللی «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار» در سواحل مکران در جمع خبرنگاران گفت: سواحل مکران یک گنج و دارای ظرفیت‌های مختلف است، توجه به این سواحل در دولت یازدهم و دوازدهم به اوج خود رسیده و امروز کارهای قابل ملاحظه‌ای هم از سوی دولت و هم از سوی بخش خصوصی در حال انجام است.

وی افزود: زیرساخت‌های زیادی در حال احداث است و در آینده شاهد شکوفایی این منطقه خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۰ هزار نفر به صورت مستقیم و دو تا سه هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این منطقه مشغول به کار هستند، گفت: با ظرفیت‌های موجود در سواحل مکران، این رقم قابلیت افزایش جهشی و دو تا سه برابر شدن را دارد.

به گزارش مهر،امیر حاتمی تصریح کرد: طرح «نگین مکران» که مربوط به بخش پتروشیمی است، از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در این منطقه است.

وی در پایان تأکید کرد: با تلاش‌های نیروی دریایی ارتش، وزارت دفاع و دیگر نیروها، کوچک‌ترین مشکل امنیتی در این منطقه وجود ندارد و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با آسودگی می‌توانند اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید