جدیدترین اخبار
۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹ اجتماعی کد خبر :231642

سامانه ۱۴۲۰ تامین اجتماعی در نوبت عصر هم پاسخگوی بیمه‌شدگان است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: با هدف تسریع در پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیشتر مخاطبان؛ نوبت عصرمرکز ارتباطات مردمی (سامانه ١٤٢٠) سازمان تامین اجتماعی فعال شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا جعفریان افزود: از ابتدای اسفندماه سال جاری، کاربران این مرکز علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر نیز آماده پاسخگویی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان هستند.

وی اظهار کرد: مخاطبان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ١٤٢٠ از هر نقطه از کشور، سئوالات و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ساعات فعالیت نوبت عصر مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی( سامانه ١٤٢٠) اظهار کرد: در این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ١٢ ظهر تا ٨ شب و پنج شنبه از ١٢ ظهر تا ٤ عصر نیز علاوه بر ساعت اداری، سئوالات بیمه شدگان پاسخ داده خواهد شد.

جعفریان در ادامه به عملکرد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی(CRM) نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مدیریت ارتباطات مشتری از طریق سامانه‌های گوناگون از جمله سامانه ١٤٢٠، پیامک،پست صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری نسبت به پاسخگویی و راهنمایی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اقدام می کند.

وی افزود: در دی ماه گذشته از مجموع ٢٤ هزار و ٣٥٧ تماس گرفته شده با این سازمان، ١٢ هزار و ٣٢٤ بار مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده است که در مقایسه با ماه قبل بیانگر رشد ١٦ درصد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: ٨٨ درصد سئوالات مطرح شده در سامانه ١٤٢٠ در حوزه بیمه ای بوده است و چهار حوزه اصلی بیمه‌ای شامل فنی بیمه شدگان، نامنویسی و حساب های انفرادی، وصول حق بیمه و مستمری های قریب به ٧٠ درصد تماس ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جعفریان گفت: بیمه اختیاری، بیمه بیکاری، بیمه صاحبان مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، ارسال لیست ، شرایط بیمه اجباری، ابلاغ الکترونیک، بازرسی، مشاهده اینترنتی سوابق، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه ، درخواست بازنشستگی، شرایط مستمری، بیمه تکمیلی و نحوه نوبت دهی مراکز درمانی از مهمترین موضوعاتی است که از سوی کاربران این مرکز پاسخ دهی شده است.

وی اضافه کرد: در بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی این سازمان شاهد رشد ٣٤٠ درصدی هستیم و در بخش پیامک های دریافتی در دی ماه رشد ٥٤ درصدی داشتیم. در بخش پیام صوتی ، ٦١ درصد پیام ها در حوزه بیمه ای به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ٢٧ درصد نسبت به ماه گذشته است.

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: همچنین در دی ماه گذشته ٩٥٢ نفر در دی ماه به بخش مراجعه حضوری مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند که ٦٩ درصد مراجعین از استان تهران و ٣١ درصد از سایر استانهاست.

وبگردی

روی خط خبر

  • مرزهای کرمانشاه بالاترین حجم صادرات به عراق را دارد
  • سیاهچاله ترامپیسم
  • وضع تعرفه بر کالاهای آمریکائی از ۲ روز آینده اجرائی می‌شود
  • پارلمان مقدونیه توافق تغییر نام این کشور را تصویب کرد
  • پیشنهاد مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی پذیرش حقارت است
  • افشاگری آسوشیتدپرس درباره شکنجه و تعرض جنسی به زندانیان یمنی توسط افسران اماراتی
  • ترامپ عکس‌های “اون” را جای ماکرون گذاشت
  • زاخارووا: حضور خارجی در سوریه مانعی در برابر راه حل سیاسی است
  • عربستان دو فعال زن دیگر را بازداشت کرد
  • فقط نام یک اصلاح‌طلب در لیست ۱۰۰ نفره مذاکره با آمریکاست
  • نماینده آبادان فروش آب در این شهر را تکذیب کرد
  • ارایه درخواست اعاده دادرسی برای پرونده مرتضوی
  • همکاری‌های اقتصادی و فناوری ایران و اروپا بررسی می‌شود
  • شیر از مهر امسال در مدارس توزیع می‌شود
  • خبر مهم واعظی؛ شخصیت های جدید در راه کابینه
  • جزییات ثبت‌نام کارت‌بلیت خبرنگاران/ ۶ تیر آخرین مهلت ثبت‌نام
  • آیا میان علی لاریجانی و جامعه مدرسین اختلاف افتاده است؟
  • جام جهانی با اقتصاد روسیه چه می‌کند؟
  • همتی انتصاب بعنوان «سفیر ایران در چین» را تایید کرد
  • قیمت انواع سکه افزایش یافت
  • ممنوعیت هر گونه ساخت و ساز ثابت در تالاب استیل آستارا
  • آتش بس در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بار در استانهای سوری نقض شده است
  • ناو بالگردبر «خارک» به ماموریت دریانوردی اعزام شد
  • مدرسه “معین” تعطیل شد/مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران استعفاء داد
  • پیروزی نیروهای مدافع یمن قریب الوقوع است
  • جزئیات نامه‌نگاری کاغذی وزیر صنعت با معاون اول
  • فتاح: همه دستگاه‌ها برای ریشه‌کنی فقر پای کار هستند
  • سینماها چند بلیت برای بازی دوم ایران فروختند؟
  • ۹۵ درصد جایگاه‌های سوخت تهران ممتاز هستند
  • گمرکات تخصصی برای ترخیص بدلیجات معرفی شد