جدیدترین اخبار
۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹ اجتماعی کد خبر :231642

سامانه ۱۴۲۰ تامین اجتماعی در نوبت عصر هم پاسخگوی بیمه‌شدگان است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: با هدف تسریع در پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیشتر مخاطبان؛ نوبت عصرمرکز ارتباطات مردمی (سامانه ١٤٢٠) سازمان تامین اجتماعی فعال شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا جعفریان افزود: از ابتدای اسفندماه سال جاری، کاربران این مرکز علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر نیز آماده پاسخگویی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان هستند.

وی اظهار کرد: مخاطبان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ١٤٢٠ از هر نقطه از کشور، سئوالات و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ساعات فعالیت نوبت عصر مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی( سامانه ١٤٢٠) اظهار کرد: در این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ١٢ ظهر تا ٨ شب و پنج شنبه از ١٢ ظهر تا ٤ عصر نیز علاوه بر ساعت اداری، سئوالات بیمه شدگان پاسخ داده خواهد شد.

جعفریان در ادامه به عملکرد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی(CRM) نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مدیریت ارتباطات مشتری از طریق سامانه‌های گوناگون از جمله سامانه ١٤٢٠، پیامک،پست صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری نسبت به پاسخگویی و راهنمایی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اقدام می کند.

وی افزود: در دی ماه گذشته از مجموع ٢٤ هزار و ٣٥٧ تماس گرفته شده با این سازمان، ١٢ هزار و ٣٢٤ بار مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده است که در مقایسه با ماه قبل بیانگر رشد ١٦ درصد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: ٨٨ درصد سئوالات مطرح شده در سامانه ١٤٢٠ در حوزه بیمه ای بوده است و چهار حوزه اصلی بیمه‌ای شامل فنی بیمه شدگان، نامنویسی و حساب های انفرادی، وصول حق بیمه و مستمری های قریب به ٧٠ درصد تماس ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جعفریان گفت: بیمه اختیاری، بیمه بیکاری، بیمه صاحبان مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، ارسال لیست ، شرایط بیمه اجباری، ابلاغ الکترونیک، بازرسی، مشاهده اینترنتی سوابق، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه ، درخواست بازنشستگی، شرایط مستمری، بیمه تکمیلی و نحوه نوبت دهی مراکز درمانی از مهمترین موضوعاتی است که از سوی کاربران این مرکز پاسخ دهی شده است.

وی اضافه کرد: در بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی این سازمان شاهد رشد ٣٤٠ درصدی هستیم و در بخش پیامک های دریافتی در دی ماه رشد ٥٤ درصدی داشتیم. در بخش پیام صوتی ، ٦١ درصد پیام ها در حوزه بیمه ای به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ٢٧ درصد نسبت به ماه گذشته است.

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: همچنین در دی ماه گذشته ٩٥٢ نفر در دی ماه به بخش مراجعه حضوری مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند که ٦٩ درصد مراجعین از استان تهران و ٣١ درصد از سایر استانهاست.

Ad

روی خط خبر

  • آسیب دیدن ۶۲ خانوار در پی وقوع طوفان در گلستان/ قربانی شدن یک نفر
  • کمبود شدید معلم تربیت‌بدنی در همدان
  • برگزاری عزاداری عاشورای حسینی در امنیت کامل
  • «برنده باش» تعطیل نمی‌شود، اصلاح می‌شود!
  • بحران آب چقدر جدی است؟
  • کشف توله پلنگ یک ماهه از خانه شکارچی غیرمجاز
  • تغییر ساعت رسمی کشور از فردا شب
  • از نبود نظارت‌های دقیق تا تعزیه‌ای که صاحب ندارد
  • چقدر باران در خراسان‌رضوی بارید؟
  • ۳ هکتار از اراضی میانکاله در آتش سوخت
  • بازگشایی تمامی محورهای مسدود شده در مازندران
  • ناراحتی بازیگر سرشناس از شوخی با عکسش
  • از کاهش سیل تا جذب توریست از طریق حفظ تالاب‌های شهری
  • اعلام آماده‌باش مدیریت بحران به ۳ شهرستان در مازندران
  • افت چشمگیر فروش گیشه‌های سینما
  • آیا قیمت ارز همچنان بالا خواهد رفت؟/ ندیمی: شرایط برای کنترل ارز در اختیار دولت نیست
  • آیا عمران خان ایران را به عربستان می فروشد؟
  • گزینه‌های ژاپن برای جایگزینی نفت ایران
  • خطر کاهش درآمد کشور از کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • دوعضو اوپک علیه ایران فعالیت‌ می‌کنند/ ترامپ فهمید نمی‌تواند تولید نفت ایران را صفر کند
  • جزئیاتی از طراحی نظام ارجاع داخلی برای بیماری‌های مزمن سالمندان
  • گشت زنی محسوس و نامحسوس کلانتری‌ها در اطراف مدارس/ برخورد با ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان
  • ریابکوف: ایران حق دارد که سیستم موشکی‌ ارتقا دهد
  • دلیل عدم حضور زنگنه در نشست اوپک
  • پالایشگاه‌های هندی پول واردات نفت ایران را به روپیه پرداخت می‌کنند
  • گشت زنی پلیس‌های افتخاری در معابر تهران
  • رگبار باران در جنوب و شرق کشور/ از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنید
  • خرم: می‌خواهند از دیدارهای ظریف و کری پیراهن عثمان درست کنند/ همه فهمیده‌اند FATF یک نهاد آمریکایی نیست
  • برپایی خیمه‌های سلامت در هیات‌های عزاداری شمیرانات
  • ۳ نشست سری در ابوظبی برای از بین بردن مسئله فلسطین / امارات و عربستان پیشگام همکاری با ترامپ