احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در سرخه حصار

    کد خبر :231270

شهردار منطقه ۱۳ از احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی به همراه هتل بیمارستان، مجموعه شهربازی، تله کابین و پیست موتورسواری در جنگل سرخه حصار خبر داد.

رحمان زاده در نشست خبری امروز افزود: طبق توافق صورت گرفته با سازمان منابع طبیعی، سازمان حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری احداث این پروژه‌ها مشکلی ندارند و در حقیقت اجازه احداث این پروژه‌ها از دستگاه‌های ذیربط اخذ شده است.

شهردار منطقه ۱۳با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای احداث خانه سالمندان در جنگل سرخه حصار انجام شده است،اظهارکرد: قطعا این پروژه نیز اجرایی خواهد شد و برآورد ما نشان می‌دهد که ۷ الی ۸ پروژه در جنگل سرخه حصار در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به رویکرد جدید مدیریت شهری تهران اظهارکرد: در مسیر تحقق شعار امید و شکوفایی شهر در تمامی مناطق تغییراتی در حوزه ارائه خدمات شهری انجام شده است. شهرداران مناطق بر اساس سیاست‌های جدید مدیریت شهری و با توجه به برنامه‌های شهردار تهران انتخاب شده‌اند و قاعدتا بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده در مسیر تحقق مشارکت و شکوفایی در شهر تهران گام برداشته خواهد شد.

رحمان‌زاده افزود: در منطقه ۱۳ سعی کردیم ابتدا ارتباط خود را با شهروندان گسترش دهیم و بر همین اساس رویکرد جدید خود را در سطح منطقه اجرایی کردیم که یکی از این رویکردها مسجدمحوری و ارتباط بیشتر با نمازگزاران در مساجد منطقه بوده است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به توجه ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران که سن آنها رو به پیری است،گفت: کمیته‌ای در منطقه تشکیل شده تا در حوزه خدمات شهری با حضور در در منازل این خانواده‌ها کارهای آن‌ها از در منزل پیگیری شود تا دیگر نیاز به حضور آنان در منطقه نباشد.

به گزارش ایسنا،وی افزود: بازسازی سینمای قدیمی ماندانا در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است و بارگذاری کامل با سه طبقه و بیش از چند سالن سینما برای آن در نظر گرفته شده که این اقدام در ابتدای سال آینده آغاز می‌شود و ظرف مدت دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رحمان‌زاده ادامه داد: مجتمع ایستگاهی نیز در محدوده خیابان پیروزی در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به استقرار این مجتمع در جنوب منطقه بنا داریم مرکزی فرهنگی، ورزشی و آموزشی به مساحت بیش از ۷۰۰ متر مربع در آن احداث کنیم که مراحل ابتدایی این کار نیز آغاز شده است و پیش بینی می‌کنیم این مجتمع در سال ۱۳۹۸ به بهره برداری برسد.

وی از بهره‌برداری نگارخانه شرق تهران به عنوان یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه ۱۳ یاد کرد و گفت: این نگارخانه در مساحت حدود ۲۵۰۰ متر مربع ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین نمایشگاه یاس کبود در ایام فاطمیه برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به مشکلات شهروندان این منطقه اظهارکرد: تیم‌هایی متشکل از کارشناسان در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، فرهنگی، اجتماعی و … پیش بینی شده است که این افراد با حضور در سطح محلات اقدام به رفع مشکلات شهروندان خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ظرفیت‌های گسترده جنگل سرخه حصار در منطقه ۱۳ اشاره کرد و افزود: این مجموعه یک قطب گردشگری در سطح منطقه و شهر تهران محسوب می‌شود. بر همین اساس ۵۴ پروژه در جنگل سرخه حصار در دستور کار قرار گرفته است. طبق برنامه ریزی انجام شده قصد داریم بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی در سرخه حصار به همراه هتل بیمارستان، مجموعه شهربازی، تله کابین، پیست موتورسواری احداث کنیم.

رحمان‌زاده در پایان به جشنواره نوروزخوانی اشاره کرد و گفت: این جشنواره برای نخستین بار در شهر تهران برگزار خواهد شد و از روزهای آینده فعالیت خود را آغاز و تا ۲۹ اسفند در سطح محلات منطقه ۱۳ برگزار می‌شود. در خلال برگزاری این جشنواره ۷ الی ۸ قومیت در برنامه‌های جشنواره حضور خواهند داشت و با تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران امیدواریم که این جشنواره در سایر مناطق شهر تهران نیز برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید