تکذیب فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر راه

  • سیاسی
  • شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۵۶
    کد خبر :231246

درحالی که برخی کانالهای خبری از فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر راه درفرودگاه شیراز خبر می دهند یک عضو هیئت همراه آخوندی گفت:از ابتدا قرار بود هواپیمای حامل وزیرراه درفرودگاه شیراز فرود آید.

در حالی که گفته می شد پرواز وی آی پی وزیر راه به یاسوج دچار فرود اضطراری شده سید قاسم بی نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با مهر با تکذیب این خبر گفت: پرواز اختصاصی وزیر راه وشهرسازی با هوپیمای وی آی پی ماهان از ابتدا به یاسوج درخواست شده بود اما بعد از ظهر امروز به دلیل شرایط آب و هوایی این فرودگاه مقرر شد این سفر به شیراز انجام شود.

وی ادامه داد: هیئت همراه وزیر راه و شهرسازی برای حضور در مراسم ختم حادثه دیدگان سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج پس از پیاده شدن در فرودگاه شیراز، در حال حرکت به سمت یاسوج هستند.

فرودگاه یاسوج به دلیل شرایط خاص جانمایی این فرودگاه و نداشتن رادار، امکان فرود همه انواع هواپیماها را نداشته و تنها برخی هواپیماهای کوچک از قبیل ای تی آر امکان نشست و برخاست در این فرودگاه را دارند.

گفتنی است هفته گذشته یک فروند هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان پس از برخورد با رشته کوه دنا دچار سانحه شد و همه ۶۵ سرنشین آن کشته شدند.

این پرواز به شماره IRM۴۵۴۹ از نوع BAE ۴۶۲ از نوع هواپیمای BAE متعلق به هواپیمایی ماهان بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید