عبدالله ناصری: ظریف درتاریخ معاصر ایران کار بزرگی کرده است

  • سیاسی
  • شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۳۰
    کد خبر :231118

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: آقای ظریف در تاریخ معاصر ایران کار بزرگی کرده و حق عظیمی به گردن کشور و ملت ایران دارد.

عبدالله ناصری در خصوص قدردانی رهبرمعظم انقلاب از وزیر امور خارجه و تاکید ایشان بر تداوم مواضعی که وزیر خارجه نسبت به غربی ها در پیش گرفته است اظهار داشت: نکته مهم این است که بستر نتیجه دادن کار بزرگ آقای ظریف را باید سایر نهادهای حاکمیتی و مخصوصا مقام معظم رهبری آماده کنند که پرونده کار بزرگ او سفره خالی نباشد.
وی در خصوص برآیند رویه وزیر امور خارجه و تیم هسته ای کشورمان در مساله برجام و اجلاس مونیخ گفت: حتما خوب است و من کلا عملکرد آقای ظریف را در حوزه بین الملل بسیار می پسندم و نمره بالایی هم به ایشان می دهم.
ناصری تصریح کرد: چون پارازیت هایی علیه سیستم دیپلماسی خارجی داریم. این را باید مقامات عالی نظام و نهادهای حاکمیتی کلان برای آقای ظریف حل کنند تا دستاورد برجام نتیجه بخش باشد.
وی در خصوص اقدام نتانیاهو در اجلاس مونیخ هم گفت: این اقدام که به قول آقای ظریف یک شو بود مانند همان تصویری است که نتانیاهو در سازمان ملل در مورد بمب کشید. مردم جهان با این نوع کارهای اسرائیل آشنائی دارند و شنیده نشد و خریدار نداشت.
در گفت و گو با ایرنا،ناصری در خصوص مدت زمان اندک باقی مانده به تصمیم گیری بعدی ترامپ و مواضع حمایتی اروپائی ها از برجام اظهار داشت: در دوران باقی مانده، جریان حاکمیت باید موانع آقای ظریف را از پیش رو بردارد.
رهبرانقلاب در بیانات روز 29 بهمن در دیدار مردم تبریز با اشاره به برجام و مذاکرات هسته ای تاکید کردند: ‘ما نتیجه اتکاء به خارجی‌ها را در قضیه برجام مشاهده کردیم و در قضیه مذاکرات هسته‌ای به آنها اعتماد کردیم اما سودی نبردیم البته خوشبختانه مسئولان برخورد خوبی با این مسئله دارند و وزیر امور خارجه که باید از او تشکر کرد، با خباثت امریکایی ها و به نعل و به میخ زدن اروپایی‌ها، برخورد خیلی خوب و قوی دارد که این راه باید ادامه یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید