هیچ فردی حق ندارد به بهانه آزادی، امنیت را مخدوش کند

  • سیاسی
  • شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۴۴
    کد خبر :231094

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: متهمان آشوب‌های اخیر در منطقه پاسداران تعیین تکلیف شدند.

عباس جعفری دولت آبادی با اشاره به حادثه چند روز پیش منطقه پاسداران تهران، اظهار کرد: یک بار دیگر به جریانات و گروههای سیاسی هشدار می دهم که قانون اساسی مرز آزادی را تعیین کرده است و هیچ کس حق ندارد به بهانه آزادی امنیت مردم، جان و مال و ناموس شهروندان را به خطر بیاندازد و امنیت را مخدوش کند.

وی گفت: این حادثه ای که اخیراً رخ داد تلخ بود اما در عین حال با کسانی که پیش از این نیز در کف خیابان ظاهر می شدند و دست به اقداماتی می زدند مدارا شد، اما بدانند با کسانی که اقدام به تخریب و یا دعوت به آشوب و آتش زدن اموال عمومی می کنند حتماً برخورد سخت خواهد شد و این حق حکومت است که با ناامن کنندگان جامعه برخورد جدی کند.

وی گفت: ما متهمان را تعیین تکلیف کردیم که کار بسیار مهمی بود، کما اینکه تحقیقات در این خصوص ادامه دارد؛ بویژه شناسایی عوامل اصلی و پشت پرده تحقیقات ادامه خواهد داشت و از دستگاه های امنیتی درخواست می کنیم کسانی که پشت پرده و عوامل اصلی بودند و هنوز دستگیر نشده‌اند را شناسایی کنند که با آنها نیز برخورد شود.

به گزارش ایسنا،دادستان تهران به بحث تعیین تکلیف عوامل اصلی و فریب خورده اشاره کرد و گفت: برخی از کسانی که دستگیر شدند، عوامل اصلی هستند اما برخی ممکن است با تحریک احساسات در محل حضور پیدا کرده باشند که دادستانی بعد از تحقیقات تکمیلی این افراد را تعیین تکلیف می کنند تا هر چه زودتر درباره آنها تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: مطمئن باشید افرادی که نقش اصلی ایفا کردند و عوامل اصلی بودند مجازات می شوند و این افراد بزودی آزاد نخواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید