تا کی باید نقش آدمهای با نمک را بازی کنم؟

    کد خبر :230919

علی سلیمانی بازیگر فیلم سینمایی “تنگه ابوقریب” درخصوص دلیل محبوبیت این فیلم میان نوجوانان گفت: در ابتدا مهم‌ترین نکته درباره تنگه ابوقریب همانطور که بهرام توکلى کارگردان هم اشاره کرده است تنگه ابوقریب فیلم نسل آینده است.

وی در همین راستا ادامه داد: نسل دهه هشتاد به بعد باید با سینمای دفاع مقدس آشنا شود. این نسل باید بداند چه اتفاقاتی برای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افتاده است. نسل جدید وقتی این نوع فیلم ها را ببیند کاملاً متوجه خواهد شد که برای آرامش حال حاضرمان چه رشادت هایی شده است.

بازیگر فیلم “بی پولی” با ستایش مقاومت شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: من از بحث سیاسی خوشم نمی آید و معمولاً صحبت سیاسی نمی کنم اما این را همیشه می گویم که آرامش حال حاضر ایران نتیجه ایثار شهداست و ما نباید آن را مخدوش کنیم. ما میتوانیم این آرامش را نقد کنیم اما نمی توانیم آن را مخدوش کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل بین المللی فیلم “بهرام توکلی” اضافه کرد: فیلم تنگه ابوقریب به شدت فیلمی بومی است. در این فیلم انسانی به غیر ایرانى در این اثر نمى بینید، این فیلم از لحاظ کیفی در سطخی است که می تواند موفقیت های بین المللی هم پیدا کند.

این بازیگر سینما درباره حضور خود در نقشی جدی افزود: پیش از این همه به سراغ من می آمدند و می گفتند یک نقش با نمک داریم. من تا کی باید نقش آدمهای با نمک را بازی کنم. من می خواهم نقش جدی داشته و شخصیت خلق کنم. بازی من در تنگه ابوقریب به طور کامل یک شخصبت بود.

سلیمانی با تاکید بر استقبال مخاطبان از فیلم “تنگه ابوقریب” خاطرنشان کرد: استقبال مردم از فیلم تنگه ابوقریب بی نظیر بوده و این نشان می دهد که مردم فیلم را دوست دارند. در ابتدا قرار بود اسم فیلم عوض شود اما من به شدت خوشحالم که نام فیلم عوض نشد زیرا در ابتدا می خواستند برای جذب مخاطب اسمی ایرانی انتخاب کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید