محصول جدید پژو با امکانات مسافرتی +تصویر

  • خودرو
  • شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱
    کد خبر :230863

زمانی که پژو از نسخه جدید ریفتر خود رونمایی کرد، از کار و توسعه نسخه جدیدی از ریفترها نیز خبر داد. اما کسی انتظار نداشت که این نسخه جدید به این زودی‌ها معرفی شود.

یک نسخه مفهومی از ون‌های مسافری 4*4 پژو برای حضور در نمایشگاه خودرویی ژنو معرفی شده است. نکته قابل توجه این نسخه مفهومی ریفتر، قابلیت محرک چهار چرخ آن است.

این مدل مفهومی با قابلیت حرکت در جاده‌های آفرودی ارائه شده و چرخ‌هایی مخصوص برای حرکت در هرگونه زمین جغرافیایی دارد. چند رشته چراغ LED پرقدرت برای روشن کردن محیط و یک چادر سقفی برای این ون مسافرتی در نظر گرفته شده است.

خودروساز فرانسوی برای فضای خارجی خودرو نیز از ترکیب رنگ‌های خاکستری،زرد و مشکی بهره برده که هماهنگی خاصی با جاده‌های آفرودی و استایل داخلی خودرو دارد. در پوشش‌های داخلی این خودروی مفهومی این رنگ‌ها در پوشش‌های آلکانترا و پلاستیک خودنمایی می‌کنند. فرمان نیز با پوشش چرمی و نوارهای دودی کرومی تزئین شده است.

به گزارش پرشین خودرو ، این خودرو قدرتش را از یک موتور دیزلی 1.5 لیتری با گشتاور 300 نیوتن‌متر و قدرت 129 اسب‌بخار می‌گیرد که با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی هماهنگ شده است. این خودرو جدیدترین ون مسافری خودرو سازی شیرنشان است و قرار است جایگزین خوبی برای ون‌های “پارتنر تپی” باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید