هیوندای النترای آسان موتور گران شد

    کد خبر :230812

آسان موتور دیگر نماینده رسمی محصولات هیوندای در ایران قیمت هیوندای النترا را افزایش داد.

در روزگاری که در صنعت خودروی جهان شاهد آن هستیم که برند های معتبر برای کسب بیشتر از سهم بازار در حال رقابت برای ارزان سازی محصولات خود هستند ،در بازار ایران شاهد آن هستیم که شرکت مختلف برای گرانتر کردن محصولات خود با یکدیگر به رقابت پرداخته اند و در این آشفته بازار کنونی هیچ نهادی مسئولیت نظارت بر وضعیت بوجود آمده را بر عهده نمی گیرد. این مهم در نهایت منجر به ضرر و زیان به متشریانی خواهد شد که رویا سوار شدن بر یک خودرو با کیفیت را در سر دارند.

شرکت آسان موتور بعنوان دومین نمایندگی محصولات هیوندای در ایران در جدیدترین شرایط فروش خود قیمت النترا 2018 را 43 میلیون تومان افزایش تا قیمت این خودرو به 204 میلیون تومان برسد. این در حالی است که کرمان موتور دیگر نماینده محصولات هیوندای در بازار ایران قیمت این خودرو را حدود 198 میلیون تومان عنوان کرده بود. جالب اینجاست که هر دو شرکت مورد نظر هیوندای النترا را با قیمت حدود 155 تا 161 میلیون تومان در ماه های گذشته به معرض پیش فروش گذاشته بودند و حالا خریداران مجبور هستند که مالتفاوت مذکور را برای دریافت خودروی خود به حساب این دو شرکت واریز نمایند. باید به این نکته هم توجه کرد آسان موتور ماه های گذشته زمانی اقدام به پیش فروش کرده بود که دستورالعمل جدید واردات خودرو اعلام شده بود و این شرکت با علم به افزایش تعرفه های گمرکی اقدام به پیش فروش این خودرو را با قیمت 161 میلیون کرده بود .

حالا باید از مسئولین این شرکت و نهاد های مسئول این سئوال را مطح گردد که آیا این طریق پیش فروش کردن مصداق قطعی کلاهبرداری محسوب نخواهد شد.چرا باید قرار دادهای پیش فروش خودرو آنقدر یک طرفه به نفع شرکت ها باشد که خریدران عملا نتوانند نسبت به وضعیت بوجود آمده اعتراضی داشته باشند.

به گزارش پردیس خودرو در پایان باید گفت متاسفانه روزبروز خرید خودرو در بازار ایران سخت و سخت تر می شود در حالی که خرید یک خودرو در بازار های دیگر دنیا امری ساده و پیش پا افتاده بود و برند های جهانی برای فروش محصولات خود انواع و افسام تسهیلات گوناگونی را ارائه می دهند تا فقط بتوانند یک دستگاه بیشتر بفروش برسانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید