کدام عقل سلیمی می‌پذیرد اوباش قمه‌به‌دست مأموران انتظامی ما را به شهادت برسانند؟

  • سیاسی
  • شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۴۰
    کد خبر :230544

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: افرادی که می‌خواهند این موضوع را توجیح کنند دید سیاسی دارند و به نوعی همه چیز را با این نگاه بررسی می کنند.
محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز با اشاره به اتفاقات اخیر خیابان پاسداران؛ اظهار داشت: هیچ کجای دنیا پذیرفتنی نیست که عده‌ای بخواهند به بهانه‌های واهی مردم و کسبه را اذیت کنند و مخل امنیت کشور شوند.

وی با بیان اینکه معتقدم در حال حاضر دولت با مخلان امنیت و آرامش مسامحه کاری می‌کند افزود: باید بتوانیم امنیت شهرهایمان را تضمین کنیم این افراد به بهانه واهی تجمع کرده خیابان را بستند، اموال عمومی را آتش زده و به نیروی انتظامی و امنیتی کشور حمله کردند کدام عقل سلیمی این موضوع را می‌پذیرد؟

نماینده مردم تبریز با تاکید براینکه عوامل انتظامی و امنیتی باید قاطعانه در برخورد با مخلان امنیت و آرامش عمل کنند بیان داشت: نمی‌توانیم بپذیریم که افراد در روز روشن چوب و چماق و قمه به دست بگیرند و با ماشین به نیرو‌های امنیتی حمله کنند!

سعیدی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند این موضوع را توجیه کنند دید سیاسی دارند و به نوعی همه چیز را با این نگاه بررسی می کنند.

وی ادامه داد: معتقدم بهتر است مسئولان به ویژه مسئولان وزارت کشور مکانی را برای مطرح کردن خواسته‌های این افراد در نظر بگیرند تا آن‌ها بتوانند حرفشان به صورت مسالمت آمیز به مسئولان بزنند.

سعیدی با بیان اینکه کشور‌هایی نظیر امریکا با توسل به این اتفاقات به دنبال چالش کشیدن حقوق بشر در ایران هستند خاطر نشان کرد: ایالات متحده با فرقه داوودیه چه کرد؟ این فرقه نه خیابانی بست و نه با مردم عادی کاری داشت بلکه تنها در ساختمانی تشکیل جلسه داده بود که مسئولان امریکایی همان را هم تحمل نکردند و ساختمان را با افراد داخل آن به آتش کشیدند. این در حالی است که ما انقدر خویشتن داری کردیم که ماموران ما را شهید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید