برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام

    کد خبر :23026

مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در خانه هنرمندان ایران برپا خواهد شد.

 به گزارش ایلنا،چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس – وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» – برگزار شد.

در چهارمین دوره جشنواره 21 هزار و 399  قطعه عکس از هنرمندان 55 کشور جهان به دبیرخانه رسید. داورانی از فرانسه و ایران انتخاب آثار را برعهده داشتند. آثار برتر جشنواره در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، عمان، یونان، هنگ کنگ، آرژانتین، روسیه، عربستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان، مقدونیه و شهرهای مختلف ایران و چندین شهر آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته خواهد شد. برندگان جشنواره گواهی شرکت در نمایشگاه گروهی از برگزارکنندگان نمایشگاه جشنواره در هر کشور دریافت می‌کنند.

مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز، رونمایی و توزیع کتاب و گواهی پذیرش روز 5 خرداد از ساعت 17 با مشارکت خانه هنرمندان در محل خانه هنرمندان تهران آغاز خواهد شد. در این مراسم رئیس فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا و مسئول جشنواره‌های فیاپ از لوگزامبورگ نیز حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه 5 الی 12 خرداد 1396 در محل خانه هنرمندان برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید